Let the tear of emotion slide, let not thy memories be lost in time.

/You are welcome to come here, visitor. Enjoy the darkness, only I have the light.

27.09.2008., subota

Nije lagano otici od novih prijatelja

Jiiiiii baš sam hepi! smijeh

Kada mi je mama rekla da će ovu subotu, danas, ići u Sisak, odmah sam zvao Adrianu i Borisa da si dogovorimo sastajanje! Dočekah i dan kada ću upoznati jednu od starijih blogerica koje znam još od šestog mjeseca prošle godine, a tako i blogera. Na kraju sam se našao samo sa Adrianom, Boris je...a ne znam niti sada još, nema ga niti na msnu biti na face-u niti nigdje... Ccc shame on you! Sad čokoladu nisi dobio, Adriana je! fino

No tako, fino, krenimo mi!
:)


Dogovaranje je bilo rađe smiješno nego efektivno. Nismo znali detalje do doslovno zadnjeg trenutka. Nadam se da Adriana nije poludjela od silnih SMS poruka obavijesti koje je primala kako ja saznavah komadiće. Krene sušiti kosu. *peep* Dođe poruka - prekine i uzima mobitel. otiđe do kompa i pošalje odgovor. Vrati se u kupanu i suši dalje. *peep*, opet poruka! Ide odgovoriti, te se vrati, kada niti fen ne upali, već opet pipće poruka!! Oh, nije tako informativna, samo potvrđuje, pa nastavi sa sušnjom, kada joj dva puta *peep* dođe, ruši koga god da je na kompjuteru i munjevito odgovara, stavlja točku. Tako je. Tako će biti.
No njegova mora biti zadnja.
smijeh
(mala ilustracija moje mašte, hihi)

Kao što rekoh, došao sam u Sisak s mamom, s Mažoretkinjama. Čim smo došli ja joj javih gdje smo (sam) i kad smo (tu su poruke počele), a poruka ju je probudila (oprosti još jedamput, nije bilo namjerno :)). Iz te škole neke smo se odvozali busom na "ljetnu pozornicu" i moram pohvaliti mažoretkinje iz susjedne Bosne i Hercegovine, odlično su otplesale (tancale, hehe). Kada je sve bilo gotovo tamo vani, otišli smo u Hotel Panonija i ja čekao tih 14:40 kada bih se trebao vidjeti sa Adrianom. Vrijeme prolazilo, a ručka nema. Čekam, nema. Krenem rješavati sudoku. Još uvijek nema. Idem zvati Adrianu gdje je.

Ona je kod one škole, ja joj kažem gdje sam.
Ona: To je na drugom kraju grada!
Ja: A je*, joj! Joj!! Ti se šališ! A joj...
(da vas ne gnjavim, ja mislio da je to minutu vremena udaljeno, jer sam čuo kako je mama rekla da ćemo ići na ručak minutu odavde, no odlučili smo se da neću ja doći do škole, već ona do moje lokacije i da mi pokaže malo grada. Vratim se unutra.
Ručka još nema. namcor
No nisam dugo čekao. smijeh
Ja već GLAADAAAN, ujutro par keksi i cedevita, dok su cure nastupale jedan sam mali sendvič pojeo, gledam njami kako jelo dolazi. Dobijem pohranu puretinu i pire krumir sa umakom od gljiva. Njam njam! No njam njamu nešto fali. Gdje je salata? Gdje je uopće predjelo. Malo još čekam i razgovaram sa kolegicom i u međuvremenu možda dobijem knjigu iz fizike za prve godine fakulteta u ruke!mouthwash
Neda mi se više čekat, krenem jesti. Ubrzo kasnije dođe salata. Tri tanjura. Pitam se okej, što je ovo? Plaćen i dogvoren ručak kasni i ovako siromašan u ovakom hotelu? Malo se naživcirao na to i pojedem glavni obrok. Otišao sam provjeriti na Adrianu. Čeka bus. Malo ostao vani i zamislio si kako se vjerojatno osjeća sa malim putovanjem kojoj joj zadah, vratio se unutra. Dok je došla hvaljena goveđa juha, ja ju još dva puta nazvao. Nakon juhe neki desert, palačinke... Ma rekoh neću i još moramo nadoplatit, neću da me još i za to čeka!
Izašao sam van i opet ju nazvao. Blizu je. SUPER!!naughty
Sav happy šetkaram se ispred ulaza, gore dolje po stepenicama, malo Taekwondo pokrete, pjevušim...kad me čopi odjedamputa monsteurozna potreba za wcom *slap preko čela*. Sendam joj SMS da me čopil wc i da ću se požurit smijeh mogu si samo zamisliti reakciju XD. No sve brzo krasno i vratim se van čekati. Opet ju zval (jesma naporan belj) i kaže ona "Evo, dva koraka od tebe!". Weeee!!
Vrtim se ja kaj kapetan, primjećujem svaki pokret, sve filmiram, tražim očima za Adrianom i nakon par trenutaka evo jedne spodobe sa kapuljačom na cesti, pa tko bi to bio nego moja prijateljica!


Adriana! :)

Weeeee odmah potrčah da ju squeeznem smijeh neki bi bježali da sa istom namjernom krenem prema njima i vikali upomoć lud ali ne i ona! party
A daj ju pogeldajte kako drago izgleda. *trep trep*
Njam njam njena okeca. :)
Brzo smo razriješili cijeli plan i ja sam uletio u hotel javiti se mami da mi je prijateljica došla i uzeti si vestu, no grešku sam napravio kada ostavio ruksak, točnije, njegov sadržaj.
Tura grada je veoma brzo završila zalaskon u alternativni kafić zvan *vadi novčanik iz džepa i traži račun* Podroom (bezveze posegnuo, mislio sam da nešto ide prije podRUMa) gdje smo si naručili čaj i nismo prestali pričati ni na tri sekunde. U tih sat i pol/dva razgovora ju bolje upoznah i bolja je osoba nego što sam si predočio (no blizu sam bio wink). Opet se upitah zašto mi tako dobre osobe UVIJEK žive izvan gradaaaAAA!!!?!?! Mia, Tihana, Eni, Nikolina, Mirela, najfrend Marin... svi mi razbacani po Hrvatskoj, a tako i jedan Dino sa kojim se nisam upoznao. I Belgijanac Wesley i Maria Boris i... hoću jedno ljeto grupno okupljanje!!cerek
Uglavnom...
Me be tako happy što ju upoznao cerek i zaista sam iznenađen! Poseban karakter sa kojim se još nisam susreo! Nemam ama APSOLUTNO ništa lošega za reći. Nad'a!yes
Kao što rekoh, razgovarali smo se sto na sat (i smijala se mojoj Nokiji 3410, također NJOJ nije čudno što nosim flastere u novčaniku, no zato se začudila kako ja volim mlijeko...vjerojatno naša najveća razlika, uz to da voli nogomet a meni je od njega ono, bye bye), čas ovu temu, čas drugu, i zasita se fino raspričali, već se duže vrijeme nisam tako razgovarao s nekime, iskreno (+rečeno). Želim zagrliti prijateljicu i zaštiti je!
Čaj je bio fin, morali smo se pokupiti i na bus, a ja si uzeo šećer iz kafića za uspomenu ako račun - i tu dolazimo do ruksaka - nisam imao kemijske olovke da mi se potpiše na račun! :(

Stao sam kiosku i kupio sam veeliku cokoladu da se veeeoma začudim na Adrianine riječi "Samo daj vozaču novce, tak ti to ide ovdje, nemaš gdje." Oukej.smijeh
I u busu pričali (mljeli :P) i nismo prestali klepetat (ma pričat) i zvokat sve o stanice na kojoj sam trebao sići,tj.trebali. Pokaže meni ona gdje trebam ići i dođe ona za "ćaaoo", no evo nas, pusa u obraz, drugi, dva squeeza... dam čokoladu, pa imamo awww, pa opet repriza uz dodatni squeeze xD, "napokon" (kmee) se pozdravimo i ode ona preko ceste... no ja ne odlazim...

Dovikavamo se preko ceste, stanem se na jedan...ukras lol, i gledam joj jel joj ide bus. Hitim joj preko ceste aluminijsku foliju od sendviča kojeg jeo, lopticu napravio bio od nje i stiskah ju, pa je dobro preletjela. kaže ona da će to čuvati do idućeg puta, a ja da čuvam šećer i račun. smijeh Kako je to rekla, ispljune kaogumu, ja posegnem u džep i doviknem joj jel hoće, kaže ona da ne, ja hitim svejedno, zadere se ona REKLA SAM NE i pokuša hititi kaogume natrag, no nekako nespretno bacila i pala na pola plocnika, no odbila se skakučući do mojih nogu. Ludilo!
Kasnije smo ustvrdili,tj.ustanovila je da autobus neće baš tako skoro pa se mirno prošetah prijeko, a ona se već brine da me auto nebi zravnal. Čuj, cjenim brigu, no u našem smjeru auta nema xDD. Ponovno smo se zapričali dok joj autobus nažalost došao, one last squeeze hug i u bus ode ča. :(

Ja se šetah do škole i eto, gledah reviju mažoretkinja, no kako nisam spavao baš ove noći, usnuh par puta. Tu bih pohvalio jendu koreografiju na Nightmare Before Christmas, no nemam niti snimke niti slika, no mala djeca su odlično napravila svoj zadatak! Zamišljah kombinaciju Twirling plesa kombiniranog sa Taekwondom. Čudna kombinacija...
Na putu do doma saznah čudnu informaciju koja me nakon kraćeg sagledavanja totalno šenula u glavu novim saznanjem. Djeco, kada će te biti stariji, reći ću vam samo hint kako može nešto šlepnuti. Nećemo sada zamarati nedućne glavice...

Eto. malo se raspisah, no jel si mogu ja pomoći sa glupostima? Nikako. Pročitajte njezin post na naš susret. Kratak i veoma jasan. Ja to ne mogu. Zaista ne mogu. Nemam takvo stanje unutar sebe, moram razvlačit, opisat, nešto. Jednostavno sam nesposoban nešto tako kratkoga napisati. Kratko objašnajvati. Ne volim kratko :P.

Što želim reći?
Hoću svoje prijatelje bližeeee!!!!cry


Vaxsysl & Alessa
/
PRIJATELJI
- 23:59 - people say things... (14) - kad si lijen prepisivat, isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2011 (3)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (11)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

people say things...

prve stvari...

/
"Death seeks us all,
Death comes for us all. But not everyone shall die, those strong in love will live forever on.
"

O BLOGU:
(kako blog postoji već niz godina uz većinu inaktive, ne stignem promijeniti sve, no ovdje u boxu će te lako shvatiti što je novo a što staro po stilu)

Imam tri male stvari koje bih želio da gledate kao neka pravila, da izbjegnemo živciranje. Bez lanci sreće i molim vas nemojte mi ostaviti deset komentara riječ po riječ, napišite rađe jedan pošteni, bio bih zahvalan, jer količina komentara mi je nebitna i kada mi se nakupe takvi bezvezni, dignu mi tlak, kao i kada netko nekoga otvoreno vrijeđa. Nemojte psovati jedni na druge na mom blogu, ali se možete svađati :)
Uglavnom, pišem malo o svom životu, objavljujem svoje priče i pjesme, te moje filozofije od kojih mnoge boli glava. Pa možete čitati, tko ima živaca i volje - i vremena. Blog je nastao iz želje upoznavanja drugih ljudi.


I cherish all the memories!
Don't you forget that!
- - - - - - - - - - - - - - - - -


Određeni postovi (od 149) slijede skoro pa i kronološko:

- Vaxsysl's first post
- a song about "Grief"
- song of "Undying"
- "Undying" video
- another song
- prve gluposti filozofske
- once, they flied...
- one sad love story
- Obećanje Zaboravljeno
- Gavran
- juggle fire
- your voice I don't hear
- trouble with milk
- drugged
- my sister's video #1
- sestrin video #2
- online known, in life loved
- disclaimer of Gekkeiju
- Leave me to scream
- psycho speaking truth
- incomplete Split trip
- philosophy (long)
- srednja škola gotova plus vaxsyslov tvrdi san
- i preko SMSa se gubi prijateljstvo
- Dva značenja
- moja prijateljica Adriana
- Poljubac do zore
- o tjelesnoj ljepoti
- shards of lore #3
- vaš život u šest riječi


O Autoru
F.B. piše priče i pjesme, za sada još početnički. Inspiracije su mu drugi ljudi, događanja, priroda i emocije osjećene tim putem. Rođen je 1989.godine. Prebiva u Samoboru, gdje je završio ugostiteljsku školu i nastavio dalje za hoteljersko turističkog komercijalista, položio u Algebri tečaj za grafičkog dizajnera, te trenutačno pohađa jezičnu školu Littera u Samoboru. Tamo uči Francuski i Engleski jezik. Cijeni umjetnost i fasciniraju ga razmišljanja, tekstovi, pjevanja i svirke koje dodiruju srca, dubina duša. U slobodno vrijeme čita knjige, udžbenike, piše pjesme, priče ili pjeva, glumi pred ogledalom, te visi i previše za računalom. Veoma cijeni ljubav. Ne shvaća laž.
Vaxsysl...Rijetko tko zna što zaista znači, a čulo se je dosta verzija. Uvijek ga možete naći na adresi vaxsysl@gmail.com uz uvjet da se predstavite i ne škakljate živce, te u mirnim šetnjicama po gradu.




Fallen Lines





/
"Even unchained devils have angels of their own."



"Music guides my life, it's entity is blessed."

/
"I adore the night,
for it's so cool and calm,
so unlike my heart.
Especially near the sea,
on a cliff, to feel the wind
and the breeze...

"

/
"And the dawn,
when I'm awakened
by the dragon's cry,
...
"




/
"In my dreams she comes,
mocking me, awaking my lust.
Sometimes she so lovely
I don't want to wake
for another night.
"



Blogerija

Ljudi koje upoznah preko bloga:

kimigirl
Prijateljica koja voli fotografirati, pisati tekstove i učiti jezike.

Tibby
Prijateljica koja ima zakon hrčka kojeg nisam upoznao.

Poet of Darkness
Preko internta se upoznali, u stvarnom životu također veoma nedostaje. Posta svoje priče, pjesme i lude redke za čitanje!

The Devil Herself
Priča. Autorica -> gledaj gornji link!

living4past
Prijateljica koja voli zalijevati mene vodom kao omiljenu biljku... dobiti ce ona svoju porcijupjeva ...kada se napokon i vidimo jednog dana...

*[.alessa.]*
Ljubičasti svijet... možda vas progutam pazitesmijeh


Blog družina:

Agata
Još jedna osoba koja piše pjesme i priče. Voljeh pričat s njom.

Propheta Nemo
Nasmije me često, super postovi, lik je legenda. (pa, vjerojatno, nisam ga upoznao, no volio bih...)

krejziblondita
Mislim da naslov govori sam za sebe wink

Violence, love, blow job...
Smijeh, vezan uz naslov.

Da mi je nešto slatko...
Njam njam recepti :) [njihova web stranica!]

smisao života 42
Malo filozofije malo svega...
(kada je ona obrisala blog, bio sam veoma žalostan.. volio bih da se vrati)
Update: Dobrodošla natrag!

Arthemisia Dostojevski
-plejsholdr-

Helada
Kada sam u filozovskom raspoloženju ili u potrebi za znanjem, idem k njoj. Gladni jezik: Latinski.


Red spomenika na drage mi ljude. Neka su sjećanja dala suze:

dark wings
Odoše...

rock on...
Blog od frendice...sretno, živjela! thumbup

coming soon
blog mojih 2 frenda, ugl. recenzeriraju filmovesmokin

recordable shit
Odoše...

† Nocturna the Ekselencija †
Super blog, te i ono kak treba biti, i osoba!

Charlotte the Harlot
Odoše...

svaasta
Komentiranje svijeta i okolice.

The Fallen Angel
Odoše...

sensitive bitch
kao što i naslov kažesmijeh

sukkubus
Odoše...

Nightfall
Odoše...

Brutal Perversion
prijateljica iz blizine. malo ćaknuta smijeh

Killia
at least you can try

Child of Bodom
Odoše...

L!dach
Plava, luda i lijepa. Opasna!

nibiru
Odoše...

kaLu
Odoše....

dr.woozie
pametni postovi, iznenađujuće teme

Ivona
Odoše

Tea
Odoše...

Iris
What can I say about a wandering soul...

Thor
Muški bloger (oho!), lik je kreativne duše i sa mnogo pameti u glavi rofl(kaj se smiješ ti??)

R.I.P.
A eto, blizankinje, volim pročitat postove i super slike...grrr
Bio je to jedan od dražih blogova.

Lyran
Prijatelj kojeg ne poznam tako dobro, no poznam dovoljno dobro da si budemo super!

Pascal
Moj najbolji prijatelj. Any questions? Imam ja, koji vražičak ušao u tebe da si počeo vježbati?! :)

x.nepoznata djevojcica.x
Nepoznati živeći objekt. Čudna je ona...stvorenje!

Mariane the Anxiety
Kada si s nekime dobar no ne održavaš baš redovit kontakt, e, to je naš priajteljski odnos. zaliven

Rock Angel
Ma živjela mila mi prijateljica!

Ficky
Muška rijetkost za jedan grad.

Aryx
My new online friend...

Kanoe - The Messiah of Silence
Nekoć mlada patološka lažljivica. Tko zna što je sa tom glavom danas.

[opheliac]
Ova sadistica je na drogama, strogo preporucujem sporazumijevanje iskljucivo preko nekog nevidljivog zidasmijeh;)

Natural Blondie
Odoše...

Super-Marija!
Zrela i pametna djevojčica iz okolice. Cura želi biti spisateljica i zaželimo joj sreću u tome!naughty You go girl!

Wiccan kinky child :)
Razgovori uvijek bivaju interesantni, isijava svojevrsnom magijom koja (ne)mira radi.

Sad but true...but what can I do about it?
I u nama zaboravljenim regijama, dalekim i nedostižnim, možete naći dobre ljude sa kojima se dobro slažete.

Snježno Bijela Kraljica
Ponekad su postovi toliko grubo istiniti da mi zna biti teško komentirati.

Zanimljivosti

WEB SITES:
YouTube, sve za svakoga
Doživih šok kada jedna osoba nije zanala za YouTube...odonda je tu!!
Deviantart
Umjetnost, za sve nas!
Happy Tree Friends
Jedan od mojih omiljenih brutalnih crtića...
Algoritam
Shopping!
Wikipedia
Enciklopedija za sve. Također jedna osoba nije znala za ovo.
Facebook
Kud turci, tud i Mujo!
WebSudoku
Ovisnik sam :)
3d Logic
(link ne radi, javite alternativu!)
Imate 30 razina ugodnog razmišljanja.
Garfield
My idol ^.^ jk
Questionable Content
Zanimljiv strip. Romantika iiiiii svojekakvi humor.
Dark Legacy
Fantasy strip.
Giant in the playground games
'ko i gore.

"Her wings were once white, the purest innocence of her heart. Her wings are now dark, with no grace, her heart taken by my disgrace."