Let the tear of emotion slide, let not thy memories be lost in time.

/You are welcome to come here, visitor. Enjoy the darkness, only I have the light.

20.06.2008., petak

Filozofija...jedna od mojih jacih xD + otkrivljenje značenja mog nadimka

Pričao sa..ha, frendom =), pocelo sa njegovim jadikovanjem zbog drugog spola tj.trebao je nekoga za razgovori ja se našao, eto, na msn i evo, pošto se raspisah, da copy-pasteam... neki ce ovo shvatiti kao glupost, nešto super, nešto zakon, pa jesma li ja lud, da to neide ovak nego ovak i onak. Kada mi završi cijeal zbrka budem uredio tekst, graamticke pogreške, smajlovi u slova i tako dalje...svatko drugacije prima jer drugacije razumije i drugacije iskusio iiam svoje stajalište. ja plutam izgubljeno u oceanu i gledam svijet dok sam tonem. HA!

have fun you mortals!! MUAHAHAHAHA!!! (osjecam se ko dr.Hojo iz FFVII)

[malo editirah, daljnje ću kansije - ostavljam sve kako i prije napisano, samo sa manje pravopisnih pogrešaka kojih je svejedno punkur te raspoređujem u red po red, neka bude razglednije..koliko može biti -.-']




Vaxsysl kaže (1:22):
Svatko ima onu drugu polovicu, ili nekoga sličnoga. Najvažnije je biti iskren. Problem je ako si iskren, jednostavno postaneš, tj.ne nužno, ali inače jest, dosta krhka osoba i ako te netko iskorsiti...kobne posljedice ima. Ja sam plakao pred kipom Isusa kada me Iris ostavila.

Enmessara(Boris) kaže (1:23):
Jbt, mi tu cudno nista,ok,promijenio sam se sto se vjere i svega ostaloga tiče,jer slušaj nisam ništa učio za maturu općenito te pismene ali prije toga mi je tata kupio posvećeni privjesak od sv.Benedikta kad je bio u Vukovaru. I ja dalje nisam ništa učio, ali sam sve riješio,jer ljubio sam taj privjesak prije mature. I slusaj ovo,
Vaxsysl kaže (1:24):
A ima i jedna ne tako nužno točna šema: U ljubavi nije biti prilagoditi se partneru, mijenjati sebe, već pronaći nekoga kome ćeš pasati točno onakav kakav jesi, a tako i obrnuto, ona tebi. To mnogi shvaćaju, što je pogrešno, kao nekoga savršenog, tko je ono identical. Ne. Sve mora imati vagu. Nešto dobrog nešto lošeg, ali generalno, nepobjedivo i do srži voljeno i iskreno.

Enmessara(Boris) kaže (1:24):
Na popravku na obrani mature i na usmenom iz praktične nastave zapadne me isto pitanje

Vaxsysl kaže (1:26):
Eh, tu dolazimo do crossroads... ja vjerujem u Boga, no veliki sam smrtnik i stalno posumnjam i vjerujem u još nešto: "It's all you your head.". Naime, kada ti, ja, netko poljubi križ, daje sebi u misli vjeru (kao pojam), nadu, i tražiti će odgovore,tj.biti će svjesnija okoline i dr.stvari i možda će doći ispuha,tj.propusta i iskoristiti šansu...
Važno je sam vjerovati u sebe, i u svoj cilj, da bude uspiješan. Ja želim biti, ne najbolji, ali iskreno, veoma jako dobar pisac, a više sam kao ovako, tako reći, psihijatar (ajd, malo pretjerujem, ali slušatelj dakako). Ali i u tome mi leži dar - pisati ću o tome sa te strane. ili možda uopće ne. Ponekad nisu stvari kako se čine.
Naime, zaželiš za rodendan da upoznaš "naj frenda". To ne mora značiti da će tvoj život ostati isti. Naime, čuj sada što ću ti reći,tj.čitaj.
To može vući u svim smjerovima. SVE je povezano, i UVIJEK se može doći na nešto IZ BILO KOJE pozicije, BILOKOJE. samo se mora poznavati put, a na tebi je da hodaš. sad, ta želja.
...sad, to može znaciti sljedeće: tvoji sadašnji prijatelji će se promijeniti, ili ćeš ti iskusiti nešto novo (npr.promijenio vjeru), pa ces se ti promijeniti, pa će kroz splet okolnosti, koje su u biti najmanji detalji...

Enmessara(Boris) kaže (1:30):
Jbt sto bih dao da dođes na samo 2 dana kod mene,shvatio bih sve, a i barem bi drugačije sagledao neke stvari..

Vaxsysl kaže (1:31):
Na tebi je da shvatiš koje detalje mislim, ali kao uvid... dati prosjaku pet kuna... to te može promijeniti... Sada, to se promijeni, svijet ti se mijenja polagano, što je i normalno npr.dok odrasteš i ništa nenormalno ikad kasnije u životu, ali, ali, ili ti, ili okolina, kada se promijeni, radiš odluke. U tim odlukama ćes naci, naići, na nekoga. ili nešto. U biti si sam "kriv", za sve promjene. Ne kriv kao loše ili zlo, vec kao uzrok. Uzročnik. Jer si ti tako odlučio i donesao odluku i zakoračio na tu cestu, u taj zavoj.
Da ti malo pojasnim zavoj, zamisli cestu... čekaj daj mi broj mobitela ako primaš MMS pa ti sendam sliku, lakše ćeš shvatiti, ali do tada da napišem filozofiju:
Zamisli si jedan put. Sada zamisli da se put počne dijeliti, dva smjera (ili tri, take your choice, ali ne više!). Sada, zamisli da svaki taj prolaz,tj.zavoj, ima još dva, ili tri - i taj svaki prolaz, tj.zavoj, ima još dodatni - i ti - pa i ti sljedeći - pa oni nakon njih - i opet, i opet... sve do kraja tvog života.
A tvoje radnje ostavljaju tvoje marke i tvoj utjecaj na okolinu. Odabir škole, fakluteta je jedan od zavoja (velikih). I kada dodeš na kraj puta, tvoje marke još uvijek stoje. Primjer Eninstein i atomska bomba. Dan danas ima efekta od toga. Sve. Sve je povezano. Svaki dogadaj se može dodirnuti. I po tome, ona tvoja želja oko prijatelja, ne znači točno onako kako si ti zamislio - niti kada, jer nisi bio precizan. U biti, nisi napravio ništa, osim ako shvatiš ovo što sam sada rekao. na tebi je da sebe odrediš, da te okolina odredi sama, i prijatelj će ti biti onaj sa kime ćeš si biti, ne moraš biti sličan, već onaj koji te "nadopunjava" i uz tebe je.
A jedan od najboljih prijatelja je razumijevanje (ovak i onak će se prijatelj naći po putu, uvijek netko postoji uz koga se vežeš).
A sada još jedan zavoj. Ako to tako shvatiš nije nužno istina, nije nužno dobro. Možda si samo zaželio da budeš u zlu, a ne u dobrome, pakao ili raj, sa krovom ili bez krova iznad sebe.

Rodendanska želja "želim naći pravu ljubav". Prvo, što ti sve nećeš morati iskusiti da je RAZUMIJEŠ, pa da je nađeš, koliko ćeš zavoja napraviti, jer zavoja je mnogo i u zavojima imaju i kuće, zamisli te zavoje kao ceste, sa kućama sa strane, sa ljudima, a život teće, teće i teće, zavoj za zavojem ga prati, i ceste teku, teku, teku... i odabireš put.
A da shvatiš svoju pravu želju... umjesto crtanja svog života (življenja)... uzmi pauzu... sagledaj na svijet (na sliku).
Što tražiš? Gdje si? Kako je došlo do toga? Misliš da bi bolje bilo da si išao tamo, ili pak ovdje sim, ili čak u onu sredinu?
I tako za svaki zavoj kojeg si uzeo. Vidjeti svoj put, razumijeti njegovo stajalište. I onda sagledaj put dalje... ovo je inače loše (generativno govoreći) kada ovako gledaš na prošlost, možeš se izgubiti, ali važno je razumijeti. Bolje odluke ćeš donositi u životu (koje ne moraju nužno završiti dobro). I sada ti je tu ovo jedno biće koje te tako kontrolira, koje tako utjeće na tebe da svoju egzinstenciju stavljaš na stol igre.
Sada sam...prešao jednu granicu..
Naime, kada tako ideš shvaćati svijet... možeš i poludjeti, postati, kako se kaže, pesimističan, whatever + svi ostali nazivi. Mijenjaš se, a važno je imati sebe! Ja sam sebe našao u ravnoteži. U sagledanju, shvaćanju, razumijevanju i da ti još malo dam u uvid:
Zamisli osobu koja se bori sa svojim alter, ovim, ličnostima. Svaka ju želi ubiti - jer svaka želi biti vani - a nešto komplicirano je put u mozgu i psihi, kompliciraniji put od ceste, jer nema zidova... ima, ali nisu takvi kakvima ih shvaćamo, barem ja tako vjerujem. Ali... Što se dogodi ako ubiješ te ličnosti? Ja vjerujem da gubiš mali, mali dio sebe, koji može biti velik (ne nužno,opet). Jer postoje sa razlogom. "Your mind makes it real." Sada se sjeti oko ljubljenja križa i kada tražiš nekakav propust. "It's all in your head." I umjesto da uništiš te ličnosti, ja bi prije išao urazumiti ih. Jer su isto svjesna, svojesvjesno, a povezana su s tobom, samo toliko različita da se od jezgre udaljilo mucho mucho.
Urazumi ih... neka vide svijet... nije netko zao što ubija..već (se?) ne razumije... mora se staviti u tuđu kožu da se razumije, a da tebi netko brani postojanje, gadno bi se naljutio. I iz ljutnje, mržnja. Iz mržnje... ne baš smrt, ali takvo stanje. Hodajuća smrt. (pošto smo sada više duhovno, neće biti hodajuća već egzistecijalna (ajme moje filozofije)). Da nastavim.
Urazumi ih... spoji ih natrag sa jezgrom.. spoji ih sve zajedno... i živite u ravnoteži. Ponavljam, uvijek je put za sve, sve je povezano. Moraš postojati... kako se kaže, ne znam riječ... zajedno u biti (sada sam zamalo skocio na kolektivnu svijest, jer nije nužno, (opet) da bi se živjelo u ravnoteži, tj. međuostalome, može nastati posve treća osoba nastala od kolektivnosti svijesti). I što dobiješ? Koliko si tih alter ličnosti urazumio, toliko si i života dao. Sada ne znam riječi, ne vidim ih, ali sjeti se ono što sam ti pričao oko hobotnice, onog mog muceka kojemu sam dao značenje (oh). Tako svaki tvoj korak radi drugima. (sada filipe, imaš izazov, tako si duboko zakopao sa temema, sada se vrati natrag, na dio oko njegove ljubavi i svega)

Enmessara(Boris) kaže (1:51):
Tako je *missling an emoticon*

Vaxsysl kaže (1:51):
..kao informacija. ti mene ne moraš uopce slušati oko savjetovanja. svaka osoba tko nije ti, ti može da ti odgovore, savjetovati te, usmjeriti te...
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (1:52):
ali pitaj se, jeli taj odgovor zaista onaj pravi, ili je samo istinit, ili se barem tako cini, pa ga tako uzimam?
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (1:53):
ja ti mogu savjetovati, vjerojatno, kako da je se držiš i sve, ali aj ti govorim što bih ja ucinio na tvome mjestu,tj.da sam ja tamo, a ja te ne poznajem toliko, niti nju, nti situaciju, da mogu reci nešto više - i samo tvoje srce, i tvoj instinkt, znaju što ti želiš,t rebaš.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (1:54):
sada cu skociti na emose.
gle kako se režu, kako su "jadni", kako misle da je sve crno...e, pa otovrim im oci i neka ugledaju. možda ce se još jace poceti rezati, jer geldaju, traže samu taj jedan pattern, samo tu crninu,tminu.
ali onda ih okreni na njih same,tj.stavi ogledalo.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (1:55):
gle što on/ona radi od svog života. zašto se nebi potrudila biti bolja,tj. raditi nešto što ce mu/joj, im, poboljšati život
Ja npr.mogu samo pokazati put, otprilike reci kamo ide i zašto
no an tebi, svakome, je da njime putuje
svaki put ima svoju mogucu prevagu.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (1:56):
aj i onaj kod stepenica prema raju, i rupom u uzaltu u pakao (makar je to u biti stanje, ali zamisli kao nekakva destinacija)
u ulazu*
i oni, koliko biti "cisti" (raj za dobor, pakao za zlo), može prevagnuti
npr.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (1:57):
kada ces nekome zaprijetiti da ces ih ubiti u odredenom trenutku u buducnosti. neki ce poceti jadikovati, neki odmah poceti raditi cim više, a neki opraštati drugima, neki loviti druge iz raznih razloga... al ajmo an opraštanje
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (1:59):
nevjerojatna je istina, puka cinjenica.. koliko nas samo nešto duboko boli ili muci...toliko da je psiha "stvorila privid" da bude nekak neutralno - ili što vec, mnogo nas je, sto ljudi, sto cudi - koliko recenom istinom reagiramo.
mene je npr.bolilo kada mi je iris nogu dla
i cekao sam godinu, i više, da mi da odgovor
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:00):
jbt
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:00):
kada sam saznao zašto, akda sam cuo koliko je cimbenika utjecalo na odluku...
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:00):
debi se cekalo
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:00):
nije sve više tako isto...
sada opet na one puteve
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:01):
kako ti hodaš, ostavljaš svoje znamenje (jels e tako kaže?), tako i utjecaj na ljude. na primjer, biti ces zao prema nekome neodredenome, neki ce postati više sumnjivi prema drugima i ence im pomoci odmah, ili ce cak postati "joj kako mi ga je žao, idem mu pomoci"... koliko ti utjeces na okolinu, tkao i ona na tebe - jer nisi ti bio bez razloga ili dobar, ili loš.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:02):
svako dobro ima u sebi zla. dati ces prosjaku pet kuna za kruh, drugi ce ga napasti i sdonijeti mu tugu i pohlepa, nastala od okoline, ce pobidjetii i dalje ce gutati samu sebe
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:03):
svako zlo ima dobroga..SADA, ovog trenutka, mi teže o tome, ali da budeš zao prema tome prosjaku...onda ce on napasti onog polepnog kada se mimoidu, i pohlepa ce..ah, nestati, umrijeti, dobiti prosvlijetljenje... (opet 100ljudi i cudi)...
a sam taj dogadaj, netko gleda
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:04):
i vdijeti ce da...hm, npr.otac kceri nece dozvolizi brak sa njezinim odabranim jer je bio zao prema prosjaku, jer mu se zgadilo kako si ti rekagirao
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:05):
..sada mi oept nestale rijeci, ali svaki dogadaj poteže drugoga, i akad se oni spoje, dogodi se EUREKA, novi happening..ma sve..a kako je sve moguce, što je i sitna, sve je spojeno, možeš dovesti raj na zemlju, a tako i sam pakao (slikovito receno)...ili ravnotežu...
sada još povezi filozofiju oko afterlifea i netko živi loš život jer je prije bio pohlepan i sada imaš kaj mozgati par noci
i sad ajmo grubo natrag, jer moram ici matišu vježbat
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:06):
ovo gdje si ti sa djevojkom...
...kako si ti mala tocka.. u svim tim zavojima...kako ste obadvoje mali...
..a možete tuejcati na cijelu okolkinu.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:08):
Isus je utjecao an okolinu. Dan danas utjece. I utjecati ce. U svooj dobroti je postao ikona. nevažno sin Božji i to sve... KAO SMRTNIK, KAO OSOBA, je bio dobar (barem po djelima, tko radi dobra djela nije nužno dobar (onih pet kuna, a može biti i namjerno ako razumije ovo što pricam (i nisam smio ovo definitivno spomenuti u istoj recenici sa Isusom, sada ce mi ckrva srat hihi)))
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:09):
I ti tako moežš utjecati (evo,, da napomenem, i herkules utjece, al to ej vec durgaicji utjecaj, ali svjedno, utjecaj), a ne mislim na slavu (evo, netko ce pomagati drugima iz želje da bude slavan,a ne da pomogne... radnja i razlog nisu isto), vec želim reci kako tvoj najmanja radnja može, kao se tako spoji, utjecati na SVE ŽIVOTE!!!!!!!!!!
ispadne ti pet kuna iz džepa
(oept šet kuna xD)
pet*
i prosjak, siromah ju pokupi
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:10):
oept nisam u raspoloženju za ponovno o tome (koliko puta jesam unazad par mjeseci...i više), ali kao on sa tom kunom sebi kupi kruh, napravi nešto što potegne drugi alanc, pa taj lanac ono, pa taj lanac na druga dva, pa oept tako iz ztavoja u zavoj se širi efekt - koji NESLUCAJNO došao do tebe - opet, bilo dobor, bilo zlo, ili nešto prolazno
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:11):
i onda doalzimo na ljubav
radi nje...sve ovo navedeno...postaje samo jedno
inace
vax
vax je vrsta kracenice za lijek
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:12):
sys je sistem, L mi stoji za ljubav
tj.spoji ih pravilno i dobiješ "ljekoviti sistem ljubavi"
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:12):
HEE
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:12):
koliko može oživiti drugoga, tolikomože i usmrtiti
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:12):
hvala sto si mi rekao
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:12):
aj razumijem kako ljubav utjece, život, radnje, sada si ugledao
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:12):
trebali bi smisliti i meni neki nick e
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:12):
vaxsysl... my gothic title
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:13):
najbolji nick
za ikoga
je ono što i jesi - ili totalna obrnutost
ili, kao ja, neka vaga
nešto što istice i mane i vrline
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:13):
ja sam vodenjak,
a slusaj jbt,trebati ce mi malo vise da sve ovo shvatim ali opet
znam sto si mi rekao
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:14):
i cijenim to,i razumijem sad neke stvari..
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:14):
ja sam lav, ja sam zmija,
ja sam loyalan, ja sam manipulator
ja sam snažan i ikona protekcije, ja sam slabi i ikona.... hehe
i ja imam dvije strane. ja znam manipulirati. ali mi nije u eticnosti.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:15):
i ne volim ljude koji manipuliraju u...loše..svrhe
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:15):
bush iako njime upravljaju tj,manipuliraju drugi.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:15):
(mislim da cu ovos ve copy paste i na blog kao post)
the dark side of light
the light side of dark
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:15):
LOl,samo daj inace,ja sad bas hocu neki loodi nick
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:16):
gledaj, iskreno receno
vax. je bio za lijek, ejr mi je to trebalo, bio sam boelstan
.vaX- mi je bio nick kada nisam želio da me raspoznaju an serverima
moja omiljena grupa, system of a down
sys
.vaX-sYs
ljubav... nešto najmilije
L
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:17):
.vaX-sys'L
spojeno, vaxsysl
ali onda mi sine..
vax - lijek, sys - sistem, L - ljubav, lijekoviti sistem ljubavi
pronašao sam rijeci potrebne da objasnim nešto
i to pukom...dogadaja...
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:18):
koji si enbi dogodili da nisam uzeo neke zavoje u životu
i zato
nemoj žaliti za necime što si rkivo ucinio
uci na tome
mislim, žali, dakako, i to ti daje osobnost, znaci da želiš promijeniti -
ali uci na tome.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:19):
hehe, da ti abrem mogu vidjeti izraz lica da ti ovo pricam dok sam imao osam godina i razmišljao skoro pa indeticno isto i da ti imaš voliko, bi misliod amsa lud ili ne

Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:19):
e jooj malo sam zbunjen ali nee jako inace sad sam se sjetio
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:20):
da stavim tvoj nick,kad bi adriana ili ti alessa dosla na ,malo bi bila zbunjena dva vaxsysl- bi imala,
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:20):
kopirajuci druge gubimo sebe
gledaj
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:21):
ja cu život dati za nekoga malo poznatog mi, ali razumijem poslejdice i efekte i bla bla bla bla bla..možda cak i ne sve, u što i vjeruejm ali sam svjestan koliicine, tj.velicine i koliki je efekt sposobna iamti u buducnosti u kojoj ja encu biti
ja en volim akda ljudi umiru ili su bolesni, pa sam stavio vax, ai trebao mi je lijek
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:22):
što ti ne voliš, ili voliš?
sys, sistem, nešto što cijenim, nešto što ima smisla, kao krug, ali povezani sa drugima...sistem
L, ljubav, nešto što najviše cijenim
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:22):
slusaaaaaaj
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:22):
tako pogledaj na sebe
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:22):
o meni smisliti nesto,ti si pametniji u tome
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:22):
ako ces ici u smjeru akvoga
okej, ajmo onda nabrzaka
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:23):
8ak padnem amtišu necu biti veseo jer si ti krivac a ja koji ostaje )
što voliš, ne voliš
stavi si tablicu
na papir
i razmišljaj sada kada odem
što voliš, što ne voliš
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:23):

volim ljubav ne volim neiskrenost i lazi,,
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:24):
drugi papir (il druga strana)...nešto što te..a kaj ja znam iskreno, ne zna, fansccinira...whatever
i zadnji dio.nešto što anjviše cijeniš
sada sve riejci koe ti padnu, traži sve moguce izraze, fraze, sve
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:24):
fascinira me tisina po noci kad gledam mjesec i kada udisem cisti zrak
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:24):
i sve kracenice, sve pocezano, ono, cim više
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:24):
hmm,fraze to je tesko
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:25):
i onda stavi... voliš ljubav, iskrenost.. ne voliš neiskrenost..
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:25):
da
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:25):
tišina, mjesec, noc, mir, tranquility...
sve poveži...nekako...
pronadi kako tebi najbolje paše
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:25):
pocetna slova tih rijeci e
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:25):
(i da zvuci nekak okej, npr.vaxsysl ima samo jedan samoglasnik )
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:25):
ili nesto slicno skracenice
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:26):
tako je
ali mora jasno ukazivati na što se misli
može biti od jednog slova do njih...kaj ja znam pet šest
sedam, neki overwhelmingfuckinginthefuckingsky nick
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:27):
Loool,ok staviti cu nesto.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:27):
take your time, don't rush
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:27):
no problem buddy
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:27):
al moram te podsjetiti
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:28):
cini ono što te tjera instinkt, gdje te srce vodi i što ti pamet govori, sito andi ravnotežu, ali rpati si srce...ja cu barem prije srce nego pamet *rolls eyes* ap u ovome svijetu najebem
an tebi je da doneseš odluku
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:29):
a sada... idem nešto nabrzaka na tanjur i radit matišu do jutra i ujturo staviti vodu grijat da se oruširam i otic u omsa ujturo u školu sam umoran
i još nešto...iz matrixa potjece...
"free your mind" (open your mind)
nemoj se ogranicavati
ljudski se rod sam ogranicio
ne nužno,a liz lo rpevladava

Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:30):
ali zlo prevladava*
ne nužno again
a voak i onak je sve ovako u mojoj galvi i uopce ne mora biti istina, a niti en znam što se dogada iza scena niti zašto je donesena ta i ta odluka sa kojim ciljem i zašto i koje su bile druge i zašto, tako da ti ja mogu govoriti kompletna sranja
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:31):
kak meni tatek kaže, prestani mljet
ugl.i doda bedastoće
al me nije cuo da ovako govorim hihi
a još sam mlad.
moram iskusiti živt još =)
i još uvijek sam lijen kao mazga
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:32):
po tvom xD "pošto smo obadvoje lijeni ko mazge"
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:32):
da jesmo
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:32):
..copy paste copy paste
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:32):
e
lijeni smo ao mazge
jako lijeni nista ne ucimo i tako.
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:33):
ali rasturimo kada stisne
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:34):
daaa
i onda se molimo i tako,,
pa se jadamo jedan drugome,i
pokusavamo skuziti zene na neki nacin
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:35):
cuj, psihijatar je tu da mu se izjadaš, ali to ti je samo ako nemaš prijatelja ili trebaš da ti se otvore oci, doduše, psihijatar ti fkt pomogne, no tu su PRIJATELJI..izjadaš se, uzdigneš, stojiš uza, pružaš ruku, rame nogu, ap i život.
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:36):
da i to sto kazes
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:37):
aj, idem jesti i dalje uciti
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:37):
ajde samo ti uci i obrazuj se e
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:37):
laku noc i imaj duhovno enlingtening snove il kak se vec piše xD
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:38):
tocno si napisao
Kontakt Vaxsysl | preko noci dobio 300pogelda na profil o_O jebate patak!! KWAAK!! kaže (2:38):
živi život onakav je kakvog si ga uzmeš, jer sve sve dogada, a ako ti geldaš loše ili dobro ili stojiš sa strane...zna se odgovor
aj
pozz!
Kontakt Enmessara(Boris) kaže (2:39):
i tebi i laku noc e



- 02:42 - people say things... (6) - kad si lijen prepisivat, isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2011 (3)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (11)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

people say things...

prve stvari...

/
"Death seeks us all,
Death comes for us all. But not everyone shall die, those strong in love will live forever on.
"

O BLOGU:
(kako blog postoji već niz godina uz većinu inaktive, ne stignem promijeniti sve, no ovdje u boxu će te lako shvatiti što je novo a što staro po stilu)

Imam tri male stvari koje bih želio da gledate kao neka pravila, da izbjegnemo živciranje. Bez lanci sreće i molim vas nemojte mi ostaviti deset komentara riječ po riječ, napišite rađe jedan pošteni, bio bih zahvalan, jer količina komentara mi je nebitna i kada mi se nakupe takvi bezvezni, dignu mi tlak, kao i kada netko nekoga otvoreno vrijeđa. Nemojte psovati jedni na druge na mom blogu, ali se možete svađati :)
Uglavnom, pišem malo o svom životu, objavljujem svoje priče i pjesme, te moje filozofije od kojih mnoge boli glava. Pa možete čitati, tko ima živaca i volje - i vremena. Blog je nastao iz želje upoznavanja drugih ljudi.


I cherish all the memories!
Don't you forget that!
- - - - - - - - - - - - - - - - -


Određeni postovi (od 149) slijede skoro pa i kronološko:

- Vaxsysl's first post
- a song about "Grief"
- song of "Undying"
- "Undying" video
- another song
- prve gluposti filozofske
- once, they flied...
- one sad love story
- Obećanje Zaboravljeno
- Gavran
- juggle fire
- your voice I don't hear
- trouble with milk
- drugged
- my sister's video #1
- sestrin video #2
- online known, in life loved
- disclaimer of Gekkeiju
- Leave me to scream
- psycho speaking truth
- incomplete Split trip
- philosophy (long)
- srednja škola gotova plus vaxsyslov tvrdi san
- i preko SMSa se gubi prijateljstvo
- Dva značenja
- moja prijateljica Adriana
- Poljubac do zore
- o tjelesnoj ljepoti
- shards of lore #3
- vaš život u šest riječi


O Autoru
F.B. piše priče i pjesme, za sada još početnički. Inspiracije su mu drugi ljudi, događanja, priroda i emocije osjećene tim putem. Rođen je 1989.godine. Prebiva u Samoboru, gdje je završio ugostiteljsku školu i nastavio dalje za hoteljersko turističkog komercijalista, položio u Algebri tečaj za grafičkog dizajnera, te trenutačno pohađa jezičnu školu Littera u Samoboru. Tamo uči Francuski i Engleski jezik. Cijeni umjetnost i fasciniraju ga razmišljanja, tekstovi, pjevanja i svirke koje dodiruju srca, dubina duša. U slobodno vrijeme čita knjige, udžbenike, piše pjesme, priče ili pjeva, glumi pred ogledalom, te visi i previše za računalom. Veoma cijeni ljubav. Ne shvaća laž.
Vaxsysl...Rijetko tko zna što zaista znači, a čulo se je dosta verzija. Uvijek ga možete naći na adresi vaxsysl@gmail.com uz uvjet da se predstavite i ne škakljate živce, te u mirnim šetnjicama po gradu.




Fallen Lines





/
"Even unchained devils have angels of their own."



"Music guides my life, it's entity is blessed."

/
"I adore the night,
for it's so cool and calm,
so unlike my heart.
Especially near the sea,
on a cliff, to feel the wind
and the breeze...

"

/
"And the dawn,
when I'm awakened
by the dragon's cry,
...
"




/
"In my dreams she comes,
mocking me, awaking my lust.
Sometimes she so lovely
I don't want to wake
for another night.
"



Blogerija

Ljudi koje upoznah preko bloga:

kimigirl
Prijateljica koja voli fotografirati, pisati tekstove i učiti jezike.

Tibby
Prijateljica koja ima zakon hrčka kojeg nisam upoznao.

Poet of Darkness
Preko internta se upoznali, u stvarnom životu također veoma nedostaje. Posta svoje priče, pjesme i lude redke za čitanje!

The Devil Herself
Priča. Autorica -> gledaj gornji link!

living4past
Prijateljica koja voli zalijevati mene vodom kao omiljenu biljku... dobiti ce ona svoju porcijupjeva ...kada se napokon i vidimo jednog dana...

*[.alessa.]*
Ljubičasti svijet... možda vas progutam pazitesmijeh


Blog družina:

Agata
Još jedna osoba koja piše pjesme i priče. Voljeh pričat s njom.

Propheta Nemo
Nasmije me često, super postovi, lik je legenda. (pa, vjerojatno, nisam ga upoznao, no volio bih...)

krejziblondita
Mislim da naslov govori sam za sebe wink

Violence, love, blow job...
Smijeh, vezan uz naslov.

Da mi je nešto slatko...
Njam njam recepti :) [njihova web stranica!]

smisao života 42
Malo filozofije malo svega...
(kada je ona obrisala blog, bio sam veoma žalostan.. volio bih da se vrati)
Update: Dobrodošla natrag!

Arthemisia Dostojevski
-plejsholdr-

Helada
Kada sam u filozovskom raspoloženju ili u potrebi za znanjem, idem k njoj. Gladni jezik: Latinski.


Red spomenika na drage mi ljude. Neka su sjećanja dala suze:

dark wings
Odoše...

rock on...
Blog od frendice...sretno, živjela! thumbup

coming soon
blog mojih 2 frenda, ugl. recenzeriraju filmovesmokin

recordable shit
Odoše...

† Nocturna the Ekselencija †
Super blog, te i ono kak treba biti, i osoba!

Charlotte the Harlot
Odoše...

svaasta
Komentiranje svijeta i okolice.

The Fallen Angel
Odoše...

sensitive bitch
kao što i naslov kažesmijeh

sukkubus
Odoše...

Nightfall
Odoše...

Brutal Perversion
prijateljica iz blizine. malo ćaknuta smijeh

Killia
at least you can try

Child of Bodom
Odoše...

L!dach
Plava, luda i lijepa. Opasna!

nibiru
Odoše...

kaLu
Odoše....

dr.woozie
pametni postovi, iznenađujuće teme

Ivona
Odoše

Tea
Odoše...

Iris
What can I say about a wandering soul...

Thor
Muški bloger (oho!), lik je kreativne duše i sa mnogo pameti u glavi rofl(kaj se smiješ ti??)

R.I.P.
A eto, blizankinje, volim pročitat postove i super slike...grrr
Bio je to jedan od dražih blogova.

Lyran
Prijatelj kojeg ne poznam tako dobro, no poznam dovoljno dobro da si budemo super!

Pascal
Moj najbolji prijatelj. Any questions? Imam ja, koji vražičak ušao u tebe da si počeo vježbati?! :)

x.nepoznata djevojcica.x
Nepoznati živeći objekt. Čudna je ona...stvorenje!

Mariane the Anxiety
Kada si s nekime dobar no ne održavaš baš redovit kontakt, e, to je naš priajteljski odnos. zaliven

Rock Angel
Ma živjela mila mi prijateljica!

Ficky
Muška rijetkost za jedan grad.

Aryx
My new online friend...

Kanoe - The Messiah of Silence
Nekoć mlada patološka lažljivica. Tko zna što je sa tom glavom danas.

[opheliac]
Ova sadistica je na drogama, strogo preporucujem sporazumijevanje iskljucivo preko nekog nevidljivog zidasmijeh;)

Natural Blondie
Odoše...

Super-Marija!
Zrela i pametna djevojčica iz okolice. Cura želi biti spisateljica i zaželimo joj sreću u tome!naughty You go girl!

Wiccan kinky child :)
Razgovori uvijek bivaju interesantni, isijava svojevrsnom magijom koja (ne)mira radi.

Sad but true...but what can I do about it?
I u nama zaboravljenim regijama, dalekim i nedostižnim, možete naći dobre ljude sa kojima se dobro slažete.

Snježno Bijela Kraljica
Ponekad su postovi toliko grubo istiniti da mi zna biti teško komentirati.

Zanimljivosti

WEB SITES:
YouTube, sve za svakoga
Doživih šok kada jedna osoba nije zanala za YouTube...odonda je tu!!
Deviantart
Umjetnost, za sve nas!
Happy Tree Friends
Jedan od mojih omiljenih brutalnih crtića...
Algoritam
Shopping!
Wikipedia
Enciklopedija za sve. Također jedna osoba nije znala za ovo.
Facebook
Kud turci, tud i Mujo!
WebSudoku
Ovisnik sam :)
3d Logic
(link ne radi, javite alternativu!)
Imate 30 razina ugodnog razmišljanja.
Garfield
My idol ^.^ jk
Questionable Content
Zanimljiv strip. Romantika iiiiii svojekakvi humor.
Dark Legacy
Fantasy strip.
Giant in the playground games
'ko i gore.

"Her wings were once white, the purest innocence of her heart. Her wings are now dark, with no grace, her heart taken by my disgrace."