Let the tear of emotion slide, let not thy memories be lost in time.

/You are welcome to come here, visitor. Enjoy the darkness, only I have the light.

28.04.2008., ponedjeljak

Split Trip (mjesec dana before...)

Žalosna napomena:
Post sam počeo pisati još kada sam se vratio iz Splita. Pokušao sam i dalje pisati, no škola i druge obaveze me stalno zasmetale. Imao sam sve zamišljeno u glavi, my prepričavanje, no sve ošlo u *****, tako da je za sada samo obo objavljeno. Fotke ce doci..ne znam kad, al prvi puta kada cu moci na komp nesmetano,a ako se sjetim kojega trenutka, budem napisao. Shame on me...


Evo me ljudi... vratio se sa jednog od najboljih mi izleta ikad (doduše premišljam da se prvo odem otuširati jer mi čarape smrde ko sama septicka jama). BILO JE PREDOBRO...bilo je legendarno... Here is the story that will tear your nipples out and make a goat faint!!


Utorak (pripreme):
Ja mirno surfam netom za potrenbnim mi informacijama, kad, zove me Marin oko pet do šest uvečer, kaže mi da si dođem narpaviti iskaznicu sa kojom putujem vlakom za 30%manjom cijenom. Ja odmah sav nikakav (mislim na bolest koja je skoro pa i nestala) trkom se idem spremati za ZG (usput se i polomio). Kad je sva žurna strka došla na mjesto (dok ja izvadim iz ormara odjeću, pola njih odlucim staviti u pranje i dok nađem pravo...), odem ja na stanicu. Nisam mogao naci faking šal, pa sam si rukavice stavio na ruke i ruke držao oko vrata - nisam želio riskirati da se sad pred faking polazak razbolim! - dođem ja na stanicu. Sva sreća što nisam zakasnio na bus i da sam bar jedamput u životu stigao na vrijeme, a ne u zadnji moment ili zakasnio, je potonulo kad je bus prošao lijepo pored mene da mi se ne zaustavi.rolleyes. Rekoh FALA ono, mislim...namcor
U svoj toj zbrci i strci sa busom da mi se ured ne zatvori, došao mi *(sad sam bio išao pustiti crnu mačku u kuću i na povratku se popikoh o stolicu i zamalo se spičkah po podu)* je bus Sveta Nedelja - Črnomerec i bijesnih jer sam mislio da će ići okolo i naokolo kao i bus za A.K.Zagreb, no na kraju je išao samo kroz Strmec (di su ti svinjice seka??naughty), nije se vraćao jednom cestom, što mi je sinulo da i ne treba jer neide direkt kroz grad Sv.Ned., pa se schillah.
Hmm, yea, whatever...
Dođem napokon na taj Črnomerec kad mi samo jedanaestice ima (ide do trga, ne i do željezničkog kolodvora). Siđoh na trgu i zovem Marina da vidim di je, veli on na šišanju i da pričekam u Algoritmu. Čekam tamo dvadesetak minuta kad mi javi da dođem na željeznički, da je on tamo. Išao se šišati u ulicu dalje od tamo - a meni kaže da ga čekam u Algoritmu!!...a dobro izvukao se, našao jedan zanimljivi naslov dok sam čačkao po SF knjigama.
Prvu star koju je Marin komentirao je da nikad nije platio šišanje pedeset kuna. Ništ, odemo mi unutra i obavimo sve, kad odlazimo i meni sine dok se sa tatom preko mobitela razgovarao - "Marine, ovo nisu povratne karte, zar ne?". Marin stane u hodu kao zamrznut na 2sec i onda se okrene, meni bilo baš smiješno! Whatever, kupili karte i za natrag i ošli van pričekajući da dođe Sanda i svi zajedno otišli na kavu - gdje drugdje nego u Vimpi. Bilo je smiješnih diskusija i filozofiranja oko čokolade.

Prvi problem nastao:
Pri povratku doma zovem Martina da ga pitam jel može na kraju vreća, kad on na kraju spava, kao i njegovi, a on ni sam ne zna gdje je vreća. Malo se porječkali, no okej - nema druge vreće za spavanje. Dobra Nikolina je donesla papku višak deka za pokrit se (da ga ne mora gledati, neka bude nevidljiv) (uh-oheek), a ja cu spavati na/u vreći - tako se dogovorih s Nikolinom u noći. Kažem si ja, budem se išao spremati kad dođem doma... HA!! MOŠ MISLIT!!! Nisam uopće spavao te noći i išao sam se spremati u zadnje trenutke - i začudo - nisam ništa zaboravio staviti unutra!!! (osim možda još jedan il dva para tankih čarapa... imao sam dvije debele (dok meni iz kurca do glave dođe (asocijacija!) da je tamo toplije nego ovdje (another asocijacija!)) čarape, te samo jedna par tankih, ono, ako će zatrebati. DA AKO -.-' sva tri dana ih po danu imao... lol...


Srijeda (arrival and the meet):
Idem na bus za autobusni kolodvor, no strmečki bus mi došao prije, pa u njega hopsnuo i sreo Asiju (majka od mog prijatelja - njegovn otac (njezin muž) i moj tatek su kumovi (znači da smo si kumčetad?) i raspetljal jezik. Taman stignem na željeznički, gdje pričekah Marina jedno 6sec dok nije iz auta izašao. Idemo mi unutra i kaže jedna starija gospođa: "Pusti ove mlade ovdje..." i mi šišnemo van, pa se okrenem da se zahvalim, kad ugledam da je partilja gospođi - Nocturna! HAAAH!!! Opet se susreli na zadnjem mjestu na kojem očekivao!! A ajme, al uvijek je tak. Well...
Zicnemo se u vlak i krene. Marin i ja odmah počeli kartati Magic, no nakon mislim dvije partije smo pokušali zaspati. A jebemti, ali problema! Jedva se namjestiš kak ti paše, a jadan Marin vjerojatno i nije. Imao je jednom prilikom dio obrve i oka sve crveno, pa pokušah uslikati, ali sam presporo odregirao. Još jedna partija, pa pricanje, pa mislim da smo opet pokušali zaspati, pa još jedna partija prije dolaska i eto nas, nakon pet i pol sati putovanja smo u Splitu (btw.po putem mi pala predobra rečenica, tj.više njih, no nisam ih mogao zapisati i poludjeti ću, ovo je već 2932 broj takvog događaja i živiciram se radi toga!!!puknucu
Već iz vlaka prepoznah Martu (s kojom se i upoznah tad), Tihanu i Nikolinu (beele). Marin kaže da samo nastavimo kroz jedna vrata, da ne odemo kod njih, pa se počele derati na nas kaj ih nismo prepoznali xD hehe. Naravno, odmah nas na čevape moraju odvest, a ja sav mrtav žedan već satima još moram jesti ćevape -.-' i neki umak bijele boje me tako asocirao na spermu da izgubih apetit "kakti". A nisu nekaj specijalno ćevapi. Jeo sam bolje iz mesnice i veće i sočnije (masne i mekane) lepinje. Bili su solidni. Nikolina je udarala ogradu jednu kojaje zveckala i neki od nas tamo su ju željeli baciti dolje skupa sa tom ogradom pjeva. Već sam zaboravio koje smo sve gluposti izvaljivali pri procesu jedenja i hodanja do stana da si ostavimo stvari.
U stanu počinje set komedija (i olakšanje za stvari i bogomdana prilika da si presvučem čarape i da mi jadna stopala ne umru (a od smrada i drugi). I tako se ja po drugi puta vidih sa Tihanom i Nikolinom, upoznah Martu ('ebemti al ta nema milosti!), te se i Marin i ja upoznali sa zlostavljajućim lusterom u tom stanu. U cijelom našem prebivanju on se udario petnaest puta, a ja pet (slika kasnije). Ja sam ga i krstio. Napravim si krevet, ustanem se i TOINK, luster se njiše (asocijacija (kao votka poslije kiše))... Imam i jednu znaimljivu snimku u mobitelu, razmišljam jel da objavim snimku ili ne... Naime, papak se natezao s tukom i nije joj dao da se ustane. Ona ga željela ubosti onim nekim oštrim predmetom, zapalit svijećom, pa onim nekim vragom kaj riga vatru, pa ga pokušala ugrist i kako je bila nemirna, spretan Marin se snašao i uzeo lisice koje je ona predhodno donijela (imaju PINKY stuff na sebi!!) i svezao joj jednu ruku i jednu svoju. Sjedi mu u krilu i samo čeka da se Marin dosta opusti pa bi ga opet pokušala ubiti. Ccc… a ja se svemu tome smijem XDsmijeh

No dobro. Stan ima lijepih cca 70kvadrata., no mi smo zauzimali mali dio. Tuka i papak se igrali sa svijećom i jednim paljenikom. Ukratko, svijeći biva odsjećena glava sa starim kratkim mačem (kojeg nisam slikao sad mi sinulo... -.-'), te mrcvaljena škarama i paljenikom. Marta je mene lijevala vodom kao da sam biljkanamcor. In the end, ja si stavio mob punit i otišao spat malo. U međuvremenu me Marta vezala lisicama i oni tamo radili ne znam što (ja spavao). Probudio sam se nakon 40min sna. Znate što me dočekalo? Nikolina Marinu spržila dlake na ruci dva puta, pa onda on njoj malo kosu podgrijao. Čak je i otišla na 10ak minuta i vratila se sa priborom za lakiranje i matematiku i ošle Marta i ona rješavati tematiku i trpiti papkove ispade Na kraju su se došli kraj mene leći, a ja sam napisao scenarij za neku komediju koja bi "opisala" naš trip. U međuvremenu je Tihana morala ići, tako da nas je ostavila same. Alas, nakon par udaraca u viseću lampu, i smijeha i ponovnog zalijevanja i "tuče" između tuke i papka, došla je i Dora! Mala me podsjeća na Biancu, my godmother, te je tri puta luđa od svih tamo (ili in short luđa od njih zajedno), a i Marta morala otići, pa smo se svi pokupili iz stana, otpratili je, pozdravili se (poor one nije mogla više doćino) i ošli se naći sa Miom i ostalima.
Miu nebih tako lagano spoznao da Dora nije poletjela prema njoj i dala mi do znanja o kom se radi. Sjećam se da sam se nasmijao na nekaj dok smo tamo bili i čekali da se jave ostali. Nakon mislim deset minuta (ajme kako mi nekak ovaj tekst zvuči dosadno) smo otišli u tam nekom smjeru i sreli Mirelu. Kad je sad većina bila tugedr (Tihana nije došla) ošli mi na kavu i sreli od Dore dečka Luku (sjajan momakbeljhehe) i...a kak se zove momak...eek....eek... a jebemu, ne mogu se sjetit imenaeek...te smo sjeli u neki kaf* (DA!! Zove se Ivan d Himovac jer je fan fan fan H.I.M.-a) kafić gdje su sva topla pića vodenasta (Irish Cream sa mlijekom i vodom = fuj fuj fuj). Mia mi uzela ključeve jer je tamnoplavo svinjčeko (sturmecu..) bilo na njima. Nije mi ih je željela vratit. Za sumrak se pokupili u jedan dio, Vestibul il kako već (dOh ja sa tim nazivima!) i svi doreda počeli zavijati tamodead. Pustila se glazba (uglavnom s mog mob mobitela u rukama drugih). Zavijanje se nastavilo. Marin izvodio Aikido, ja Taekwondo. Marin je i growlo i Dori se to svidjelo. Zaslužio je hug :) Marina nam se u međuvremenu pridružila i nju upoznah. Simpa cura. Mia mi i dalje nije željela vratiti ključeve, pa joj pokušah paralizirati ruku, no ima snažne ruke i nemrem stisnuti tu venu, pa joj samo napravih masnicu (hihi)...eh.
I tako ide priča sa strane turista dok su prolazili kroz taj dio, neki mladi ljudi, djeca, vrište i skriče u crnoj odjeci po Splitu.
Odlučili se pokupit na Sustipan! Mislim da smo se šetali pola sata do odredišta (meni hodanje nije smetalo). Primjetih da jedan dio rive smrdi. Ali smrdi. Marin si još (doduše kasnije) kupio pizzu i ja vidim nekaj bijeloga gore (bez asocijacija, bilo je vrhnje), a po smradu ja mislio da je to jajce... al su se ostali podrapali na to.. no dobro. Upoznah se sa Sotoniskim stablom! Stablo koje ima svoje oči! (Tihanin muž. She likes trees. She's a „Treesexual“ (psst about it! ;))).

Sustipan. MOJ DRUGI DOM!!!


>>i tu sam stao pisati,sve dalje su nastavci pisani ili sada ili nekad prije<<

PREdobro je tamo. Prvo neka fency crna ograda sa šljcima na vrhovima, metalna starinska, otvore se, pa nekoliko dugih stepenica…desno je samostan (jel je to samostan? lol..me being stupid again…) a na lijevo… .. .. .. . .. .. jedno najlijepše mjesto na svijetu… one of the kind… Šum valova, kako udaraju o stijene, o liticu, ta snaga…taj snažni vjetar koji je puhao… to grand šetalište, sa drvecem okolo, kamenitim rubovima staza, te jedan dio ograđen… oltar na kojemu se žrtvuje Haribo Gummy Bear za kišu slatkiša i čokolade XD…ma prelijepo je tamo, zaista…kao jedan dio priče…šteta što su dokovi tako blizu kada se dođe na rub, uništavaju sliku, grr…ali zato u prošlosti, bilo je prelijepo…

Sjedosmo se negdje na rub na desnoj strani...osjećao sam se kao kod kuće...i baš super, ekipa na okupu (doduše nekompletna), sumrak,tj.skoro noć...prelijepo...čak, kada sam pogledao prema Mii,tj.malo iznad njezine glave, na način koji joj je kosa viorila zrakom i slabi odsjaj sunca tamo skroz na kraju uvale, nešto me podsjetilo na Egipat...eek...
Nakon par rječi sa Tihnom, u kojima mi je pokazala gdje je pisala jedan post iz kojeg sam ja pak dobio inspirejšn što se tiče okoline za onaj post u šestom mjesecu, "Garcia's Suffering". Rekao sam ostalima kamo idem i da se brzo vratim, nisam želio odugovlačiti da vidim taj dio...odšetao sam se na skroz drugi kraj, gdje je ta litica najviša...stao sam se na sam rub (vjetar mi puhao u lice) i zažalih što nisam uzeo kaput sa sobom... taj osjećaj dok se more sudara o liticu na kojoj stojiš, a vjetar ti puše u lice, nosi te...jooj, kako obožavam taj osjećaj... Nije prošlo mnogo dok ne ugledah Miu kako korača prema meni i dere se iza prema ostalima da me ide pripazit da se ne izgubim XD...i tako imah prvi razgovor sa Miom, face to face, eye to eye, bla to bla in bla...dok smo kružili okolo i razgovarali, ja shvatih da toliko dugo pričamo da moramo otići... -.-' aimeee.... sa uzdahom se pokrenuh skup s njom prema njima (koji su se u međuvremenu raštrkali i zavijali), a na samome izlasku obadvoje dobili deja vu. Ona je rekla da je ovuda prolazila koliko puta a da nije primjetila uopće jedan dio, dok ja ugledah jedan dio kojega sanjah before... *clueless*..

Na povratku po cesti pozdravih sotonsko stablo i svi su se razišli,tj.svi smo ušli u bus i onda svako na svojoj stanici, a Dora, Luka, Marin i ja sišli...a negdje o_O ne znam kako se zove taj dio, al znamd a je to jedna od muzeja tamo. Vani imaju prave starinske topove, te anti-aircraft oružja i topove...ma svašta...one stare uzemljene strojnice iz svjetskih ratova ma brutalno! Dora je željela provalit u jedan brod. Trebo sam ja lupit nogom i Marin se zaletit da se vrata otvore, ali nismo. Nećemo oštećivati...rolleyes
Ostali smo na jednom povišenom djelu u blizini i gledali grad, pa nam Dora i her Luka objašnajvali o Splitu, govorilig dje je šta i sl....ma prelijepo, kažem vam...desetak minuta nam je trebalo da se vratimo do stanova gdje su Marin i Luka došli do zaključka da su ljubavnici XD.rofl
Razišli se i squeezali se, te otišli svatko u svoju zgradu. Obadvoje smo ubrzo usnuli.

ČETVRTAK!
>>ovo pišem danas, 26.4.<<
Marin me je probudio i rekao da odlazi na rafting, ja promrmljah nekaj i okrenuo se i nastavio spavati. Uskoro se opet probudih i ugledam poruku u mobitelu: "Ako te moja mama zove, reci da sam u gradu, nipodrazno nesmije znati da sam na raftingu!". Stadoh malo čitati knjigu i upalio si glazbu, Nikolina mi javila da će doći oko jedan sat u podne. Naravno, ja opet zaspao. nakon drugog zvona se probudio i odem se ustati da otvorim vrata, kada se oslonim na ljevu nogu u hodu i TRES na pod i izjecam "au". Mogu si zamisliti Nikolinu sa one strane vrata, zove na com.i ne javljam se, pa zove baku da joj otvori vrata, pa meni zvoni dva puta na vrata i čuje teški korak, TRES na od i "au". A komedija...ja sam si zaležao nogu i ukamenila se, onako pospan se nisam uspio održat i TRES. Da, skužili smo da sam tresnuo... otvorim joj vrata i odem se umit i dr.kada ona kaže "AAAA".... Izgleda da joj je Marin na torbu napisao "tuka" sa crvenim lakom za nokat. She filled with anger mu uzme papuče,tj.natikače i napiše ja jednu papak crnim lakom, pa i and rugu papuču,tj.natikaču. Zatim sa crvenim lakom to sve uokviri. Ponestalo joj crnog laka,pa se ja tek onda sjetio da uvijek u torbi imam jedan crni marker -.-' (al me ona grdo pogledalanamcor
a ja eek niti sam nisam znao...ode njoj lak a mogla je to na lakši način...). I tako je pisalo na svakoj natikači - Property of: *uokvireno* papak. Ma umjetnost XD...ne sjećam se više što smo sve pričali, no trebalo mi je trenutaka da se skuliram i sredim i spremim da odem kod nje na ručak. Whatever, uđem u stan i upoznah joj majku...sjednem se za stol i njena majka upali svijeću...iz Nikolininog zbunjujućeg i zaćuđujćeg (KAK SE VEĆ PIŠE TA RIJEČ!!) pogleda ja shvatih da to baš nije svakidašnje. Hrana je bila baš fina *mljac mljac mljac* i škicnuh u Nikolininu sobu. Sada malo bolje razumijem neke stvari dok je imala uključenu web kameru...i ugledah zapaljeni dio klavira. Ma bravo Nikolina. :) ponosimo se tobombelj

Pozdravili se s njenom majkom i ošli opet u dućan (hm, da, na putu do gore smo skoknuli u dućan i kupili neke mirodije), kupio sam četri il šest čokolada, nisam siguran koje. Za svakoga sa kojima ćemo se danas naći po jedna. Malo zalutah na povratku dok me Nikolina nije dozvala da se vrnem...bemti puteljke! Taman smo došli kada i papak, koji nas čekao 3min. Bili smo u stanu i kad nam se pridružili i Mia i Dora (khm, iskreno sada, ne sjećam se jel Dora bila...mislim da nije........eekagaineek) i svi se zajebavali i..ma svašta je bilo! XD...od one osakacene svijece (sad se sjetih, bila je Dora, bila! ccc shame on me...) do višestrukog pokušaja ubojstva u slucaju Marin Nikolina, do mog poluspavanca itd...hmm, sad se sjetio i potvrdio u historiju u mobitelu - Dora i Mia su plašile susjede sa balkona susjedne sobe i ja Mii poslao poruku da se vrati i da mi ASAP nešto pošalje...ali što, pitanje je sad!? Nebih znao... nemrem se sjetit headbang

-.-

Skratiti ću priču sad..
Vani su Luka i Marin skoknuli do self defense shopa, a mi neki ušli u jedan kineski dućan gdje su kupljeni rozi vikleri za papka. Bilo je smijanja i diskusija oko tih pinky viklera. Vani su mu dani vikleri i papak ih stavio sebi na glavuzujo










...and now, THE PICTURESSS!!!...



223
A ovdje vidimo Marina sa rozim (PINKYY!) viklerima..i to još u nekog grand zgradi sa mnogo dućna, nekakvo kino ja mislim da je unutra (must check that information,ccc…),a na vrhu je jedan kafić. *odmahuje rukama* no dobro, evo, uglavnom, ovo vam je Marin po putu sa PINKYY viklerima na glavi (u kosi) kupljenima by all-fearful-Bele-the-devil…mislim da sam ja predložio viklere…mislim da jesam ja jer* (vraća se sjećanje) NE NE NE NE NE NE NE NE NEEEEEEE ne ne ne ne ne ne NE…nisam ja…to barem :D…ja sam predložio PINKYY čaaaraaapeeee…okej, sad me muči jer Dora il Marina rekla da uzme viklere… ugh, nemrem se sjetiti….GGRRYAAAAARRRRR *kida papiriće na sitno in the fury*

224
gledate u zlokoban luster prozvan asocirajućim glavo-jebateljem. Sjebo je Marinovu glavu jedno petnaest puta dok moju trećinski manje (doduše, iz Marinu i meni poznatih razloga po broju petnaeast, da me prićam cijeli history all over (and never did), kada se lupio mislim osam puta, uzeo je udarati luster sedam puta, tako da bude lijepih penaest puta. Doduše, zadnja dva udarca su bila slaba, pa su mu sljedeća dva tokom zadnjeg dana prebivanja oproštena…sram te bilo! Ozljeđuješ si glavu! Pa koji ti kurac?! XDXD (inače dragi čitatelji ovoga bloga, ja sam kao mali klinac u osnovnoj se zaletavao sa jednog kraja učionice na drugi, zaletivši se glavom o zid - sada opet pročitajte onu rečenicu prije zagrade da shvatite humor ako ga i vidite)

225
Ovo u sredidni je da shvatite zašto asocirajući mozgo jebač, d glavojebatelj

226
Dora mazi crnu micu macu. Možemo prodati ovu sliku za reklamu kompaniji „Nestea“

228
Ja s Marinovim sunčanim naočalama. Isto bi mogli prodati sliku… Hladni Nestea udara u glavu i razdrma vam naočale (mislim da je to iz crtića Bubimir, „hladni punč udara u glavu“ il tako nekaj)

238
…and we learn to say…goooooodbyyyyyyeeeee….. *crying emoticon*

194
…i kad je ona ovo vidjela…

195
…i papak biva označen…

196
…i unaprijeđen…

197
…izdanje dual core verzije XD

199
ee ovo je kuhinja…ova vrečica je na podu kao zamka, da se potegne ova krpa i da vam se nož zatukne u oko!! AHA!!! (tje, da ziher, sad mi to palo na um kada gledah pikčr na kompu, u biti sam samo slikao kuhinju da se vidi gdje smo mi to bili…

200
Većina radnji se ovdje odvijala. Obratite pozornost na svijeću…

205
(ista prostorija, samo iz drugog kuta)

218
D osakaćena svijeća – bele glumila executera sa nekom sabljom mačem već čime zahrđalim, ne sjećam se -.-' (gleda natrag sliku) a u biti vidite tamo malo naprijed (iza), tam kraj knjige…


Bele, Papak, Kinky Child & Flower 1
Zadnji dan za ručak u pizzeriji. Redom nasuprot s desna:
Nikolina: hmmmph (niste fer)
Marin: dddd (nekaj mu smiješno u tome što ce ga Bele ubiti)
Dora: haaaaa… (*veselje*)
Filip: aaaaaaaa (ne stenjem -.-' (jedna ce osoba skužiti o cem ja govorim), već sam veseo zbog prijatelja (njih troje u slici), drago mu je što je tamo, veseo je……)

Bele, Papak, Kinky Child & Flower 2
Istim redosljedom, ovoga puta u pravom smjeru s lijeva:
Tuka: e sad mi dosta, ubit cu te! (zato ide zacepiti uši)
Papak: a jooooj :D
Kinky Child: *nešto joj se mota po pameti*
Flower: jao Marine, ne znaš granice…


Bele, Papak, Kinky Child & Flower 3
You know the drill
*osobi je lice prekirvneo kosom pa je neraspoznatljiva, ali imamo svoje sumnje ;)*
Papak: …decide yourself!
D d KC: *ima zabrinjavajući izgled lica*
Fio: *razmišlja kud baš sada slikaš dok stavljam namješteni osmijeh*


Bele, Papak, Kinky Child & Flower 4
Nikolina: prestaaaniiii *grinds her teeth*
Marin: maa evoooo *smije se*
Dora: kiss!
Filip: *uzdah, tužne misli na pameti potaknute Dorinom reakcijom*


Berecka i dora
jedina fotka od Berecke, Beretske…kak već, ne znam kako se piše… možda s njim krenem na japanski (na koji on već ide i prvi je na…jel ide na tečajeve il what??)

Dora1
ZAHTJEVAM COPYRIGHT NA OVU SLIKU!!!

Dora2
steppin' to the bad side, uu uu uuu (dream girls)

Dora3
Ta ljubi kavu! Ta ima čudne ljubavnike!

Dora i ja
A smile for the world

Ja 1
*sluša svoje misli, ne ometajmo ga*

Luka, Marin, Dora & Filip
Luka (Dorin crv!XD) i nas troje na KENJARI!! KENJARI!!! We're fond of KENJARA…

Marina i Bele 1
…from beautiness to vileness...

Marina i Bele 2
„aha“ moment (moment shvaćanja za neandertalce kao mene…okej, not a funny joke!)

Tuka i papak 6
…a walk home…

235
jedina slika od me and Mia (gdje ja nisam ispao kompletna budala -.-' al iskreno fkt). Iza nas možete vidjeti Marina u njegovom sudjelovanju u dobrim djelima, meni pokušava zabiti svoju smrdljvu tenesicu u guzicu i držati nam rogove dok se ispred nas Nikolina i Tihana cepaju od smijeha…

a tu nam je slavni oltar...
- 17:41 - people say things... (10) - kad si lijen prepisivat, isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2011 (3)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (11)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

people say things...

prve stvari...

/
"Death seeks us all,
Death comes for us all. But not everyone shall die, those strong in love will live forever on.
"

O BLOGU:
(kako blog postoji već niz godina uz većinu inaktive, ne stignem promijeniti sve, no ovdje u boxu će te lako shvatiti što je novo a što staro po stilu)

Imam tri male stvari koje bih želio da gledate kao neka pravila, da izbjegnemo živciranje. Bez lanci sreće i molim vas nemojte mi ostaviti deset komentara riječ po riječ, napišite rađe jedan pošteni, bio bih zahvalan, jer količina komentara mi je nebitna i kada mi se nakupe takvi bezvezni, dignu mi tlak, kao i kada netko nekoga otvoreno vrijeđa. Nemojte psovati jedni na druge na mom blogu, ali se možete svađati :)
Uglavnom, pišem malo o svom životu, objavljujem svoje priče i pjesme, te moje filozofije od kojih mnoge boli glava. Pa možete čitati, tko ima živaca i volje - i vremena. Blog je nastao iz želje upoznavanja drugih ljudi.


I cherish all the memories!
Don't you forget that!
- - - - - - - - - - - - - - - - -


Određeni postovi (od 149) slijede skoro pa i kronološko:

- Vaxsysl's first post
- a song about "Grief"
- song of "Undying"
- "Undying" video
- another song
- prve gluposti filozofske
- once, they flied...
- one sad love story
- Obećanje Zaboravljeno
- Gavran
- juggle fire
- your voice I don't hear
- trouble with milk
- drugged
- my sister's video #1
- sestrin video #2
- online known, in life loved
- disclaimer of Gekkeiju
- Leave me to scream
- psycho speaking truth
- incomplete Split trip
- philosophy (long)
- srednja škola gotova plus vaxsyslov tvrdi san
- i preko SMSa se gubi prijateljstvo
- Dva značenja
- moja prijateljica Adriana
- Poljubac do zore
- o tjelesnoj ljepoti
- shards of lore #3
- vaš život u šest riječi


O Autoru
F.B. piše priče i pjesme, za sada još početnički. Inspiracije su mu drugi ljudi, događanja, priroda i emocije osjećene tim putem. Rođen je 1989.godine. Prebiva u Samoboru, gdje je završio ugostiteljsku školu i nastavio dalje za hoteljersko turističkog komercijalista, položio u Algebri tečaj za grafičkog dizajnera, te trenutačno pohađa jezičnu školu Littera u Samoboru. Tamo uči Francuski i Engleski jezik. Cijeni umjetnost i fasciniraju ga razmišljanja, tekstovi, pjevanja i svirke koje dodiruju srca, dubina duša. U slobodno vrijeme čita knjige, udžbenike, piše pjesme, priče ili pjeva, glumi pred ogledalom, te visi i previše za računalom. Veoma cijeni ljubav. Ne shvaća laž.
Vaxsysl...Rijetko tko zna što zaista znači, a čulo se je dosta verzija. Uvijek ga možete naći na adresi vaxsysl@gmail.com uz uvjet da se predstavite i ne škakljate živce, te u mirnim šetnjicama po gradu.




Fallen Lines





/
"Even unchained devils have angels of their own."



"Music guides my life, it's entity is blessed."

/
"I adore the night,
for it's so cool and calm,
so unlike my heart.
Especially near the sea,
on a cliff, to feel the wind
and the breeze...

"

/
"And the dawn,
when I'm awakened
by the dragon's cry,
...
"




/
"In my dreams she comes,
mocking me, awaking my lust.
Sometimes she so lovely
I don't want to wake
for another night.
"



Blogerija

Ljudi koje upoznah preko bloga:

kimigirl
Prijateljica koja voli fotografirati, pisati tekstove i učiti jezike.

Tibby
Prijateljica koja ima zakon hrčka kojeg nisam upoznao.

Poet of Darkness
Preko internta se upoznali, u stvarnom životu također veoma nedostaje. Posta svoje priče, pjesme i lude redke za čitanje!

The Devil Herself
Priča. Autorica -> gledaj gornji link!

living4past
Prijateljica koja voli zalijevati mene vodom kao omiljenu biljku... dobiti ce ona svoju porcijupjeva ...kada se napokon i vidimo jednog dana...

*[.alessa.]*
Ljubičasti svijet... možda vas progutam pazitesmijeh


Blog družina:

Agata
Još jedna osoba koja piše pjesme i priče. Voljeh pričat s njom.

Propheta Nemo
Nasmije me često, super postovi, lik je legenda. (pa, vjerojatno, nisam ga upoznao, no volio bih...)

krejziblondita
Mislim da naslov govori sam za sebe wink

Violence, love, blow job...
Smijeh, vezan uz naslov.

Da mi je nešto slatko...
Njam njam recepti :) [njihova web stranica!]

smisao života 42
Malo filozofije malo svega...
(kada je ona obrisala blog, bio sam veoma žalostan.. volio bih da se vrati)
Update: Dobrodošla natrag!

Arthemisia Dostojevski
-plejsholdr-

Helada
Kada sam u filozovskom raspoloženju ili u potrebi za znanjem, idem k njoj. Gladni jezik: Latinski.


Red spomenika na drage mi ljude. Neka su sjećanja dala suze:

dark wings
Odoše...

rock on...
Blog od frendice...sretno, živjela! thumbup

coming soon
blog mojih 2 frenda, ugl. recenzeriraju filmovesmokin

recordable shit
Odoše...

† Nocturna the Ekselencija †
Super blog, te i ono kak treba biti, i osoba!

Charlotte the Harlot
Odoše...

svaasta
Komentiranje svijeta i okolice.

The Fallen Angel
Odoše...

sensitive bitch
kao što i naslov kažesmijeh

sukkubus
Odoše...

Nightfall
Odoše...

Brutal Perversion
prijateljica iz blizine. malo ćaknuta smijeh

Killia
at least you can try

Child of Bodom
Odoše...

L!dach
Plava, luda i lijepa. Opasna!

nibiru
Odoše...

kaLu
Odoše....

dr.woozie
pametni postovi, iznenađujuće teme

Ivona
Odoše

Tea
Odoše...

Iris
What can I say about a wandering soul...

Thor
Muški bloger (oho!), lik je kreativne duše i sa mnogo pameti u glavi rofl(kaj se smiješ ti??)

R.I.P.
A eto, blizankinje, volim pročitat postove i super slike...grrr
Bio je to jedan od dražih blogova.

Lyran
Prijatelj kojeg ne poznam tako dobro, no poznam dovoljno dobro da si budemo super!

Pascal
Moj najbolji prijatelj. Any questions? Imam ja, koji vražičak ušao u tebe da si počeo vježbati?! :)

x.nepoznata djevojcica.x
Nepoznati živeći objekt. Čudna je ona...stvorenje!

Mariane the Anxiety
Kada si s nekime dobar no ne održavaš baš redovit kontakt, e, to je naš priajteljski odnos. zaliven

Rock Angel
Ma živjela mila mi prijateljica!

Ficky
Muška rijetkost za jedan grad.

Aryx
My new online friend...

Kanoe - The Messiah of Silence
Nekoć mlada patološka lažljivica. Tko zna što je sa tom glavom danas.

[opheliac]
Ova sadistica je na drogama, strogo preporucujem sporazumijevanje iskljucivo preko nekog nevidljivog zidasmijeh;)

Natural Blondie
Odoše...

Super-Marija!
Zrela i pametna djevojčica iz okolice. Cura želi biti spisateljica i zaželimo joj sreću u tome!naughty You go girl!

Wiccan kinky child :)
Razgovori uvijek bivaju interesantni, isijava svojevrsnom magijom koja (ne)mira radi.

Sad but true...but what can I do about it?
I u nama zaboravljenim regijama, dalekim i nedostižnim, možete naći dobre ljude sa kojima se dobro slažete.

Snježno Bijela Kraljica
Ponekad su postovi toliko grubo istiniti da mi zna biti teško komentirati.

Zanimljivosti

WEB SITES:
YouTube, sve za svakoga
Doživih šok kada jedna osoba nije zanala za YouTube...odonda je tu!!
Deviantart
Umjetnost, za sve nas!
Happy Tree Friends
Jedan od mojih omiljenih brutalnih crtića...
Algoritam
Shopping!
Wikipedia
Enciklopedija za sve. Također jedna osoba nije znala za ovo.
Facebook
Kud turci, tud i Mujo!
WebSudoku
Ovisnik sam :)
3d Logic
(link ne radi, javite alternativu!)
Imate 30 razina ugodnog razmišljanja.
Garfield
My idol ^.^ jk
Questionable Content
Zanimljiv strip. Romantika iiiiii svojekakvi humor.
Dark Legacy
Fantasy strip.
Giant in the playground games
'ko i gore.

"Her wings were once white, the purest innocence of her heart. Her wings are now dark, with no grace, her heart taken by my disgrace."