Let the tear of emotion slide, let not thy memories be lost in time.

/You are welcome to come here, visitor. Enjoy the darkness, only I have the light.

01.03.2007., četvrtak

Jel osobni dnevnik dobra stvar??

Više se nemogu susdržati...niti bolest me više neće, a i ovak i onak je skoro nestala.
Ljudi moji, odkada sam bolestan glava kao da je prikupljivala sve informacije i slala ih natrag, recordala i opet puštala i tako sve redom i dolazio sam do mnogih, više-manje čak i glupih zaključaka, ali jebiga, idemo ovak.

Prvo, čak i glupo, opet sam se pitao neka stara pitanja. Čak da napomenem da je sve počelo kada sam našao svoj stari dnevnik dok sam prekopavao sobu za jednom knjigom. Inače, osim osobnih stvari, događaja i sl. u dnevnik sam uvijek unosio stvari iz svijeta, događaje i svoja mišljenjai mlao pokušavao predvidjeti budućnost, ako je ono, biti će ovo, ako ovo, onda ono tam itd.
Jel vi možete vjerovati je sve bilo istinito????
Prvo što mi je upalo u oko i nevjerojatno me iznenadilo je to da se nisam promijenio. Mislim na dio mienjanje starog na novo, tako-zvano "okretanje nove stranice". Novih stvari ima, npr. poštovanje prema videoigrama, više pišem pjesme sada nego akda sam bio mali i rest of the stuff. Politička gledišta se nisu promijelila, kao nis tanje u društvu...dobro, to se je, jer sam dobio više znanja i promijenio stajalište, tako sam npr prestao vjerovati u Crkvu. I za onda bi se moglo tako reći, no nisam slušao Crkvu, nije mi to bio interes, no Biblija mi je radila smisla. Danas, kada pomislim pratiti Crvku, meni je zlo. Kako bi me to uništilo, zasljepilo...fuj, odurno!!
Nego...ja sam vidio neke stare zapise, da se nešto dogodi, svoja mi šljenja kako će se to odraziti, što bi iz toga izašo i sl. Bio sam točan. Kako sam nastavio listati taj svoj stari dnevnik, sve sam više ugledao sam sam točan oko toga, da su se stvari objestinile (se piše to tak??)...
A ja danas kažem da će Muslimani vjerojatno ubiti Papu, barem očekujem, tj. nebi me iznenadilo. A, što će nakon toga biti?? Hoće li netko ustati i proglasiti Muslimane (da kažem, Musliman, mislim na drugu religiju koju Papa upotno vrijeđa, a to su više-manje sve, kaj ne??) nevjernicima, nekakvim spodobama iz pakla, pa imamo na rukama još jedan rat svjetskog razmjera?? Ili će čak, taj ajmo reći Musliman, ili ta organizacija ili neki vođa, imati dobar govor i uvjeriti da ta naša vjera zapravo zasljepljuje??
Ja, iskreno, 50%vjerujem da Bog postoji. Ja sam ovako dobar čovjek koji će pomoći drugome, sklon sam opraštanju (ovo-ono), tj. pratim taj nekakav kodeks, no, postoji li On?? U to ne ulazim. Zašto?...do je pitanje na koje neznam odgovorit izražavajući se.
Ali, opet što mi je upalo u uvid - vjera nas traži vjerovanje, tj. čvrstu snagu unutra. Sada ću biti malo grub, no ako vas muče, a vi u sebi molite Boga da vam da snage (npr.) hoćete li preživjeti?? netko vam nogu pili (ovo vam je smiješno?? ovo je strava!!), naravno je da boli da vrištite ko neki pomahitali vrag, vi će te umrijeti od ili psihičke boli ili od fizičke boli. Pod psihičko mislim na strah, zaustavlja srce, nesvjest...onda dolazi do krvarenja. Meni se nije pilila noga, ali kada vam zubar ide bez injekcije sve do živca sa onim rotirajućim iglama, koje primi u ruku, tako oko osam puta, baš vam nije svejedno kada se okrete sa novom iglom i traži vas da otvorite usta. Ja sam bio pshički slomljen, nsiam mišić mogao od škola pomaknuti, od te boli. No, ja sam sebi iznutra govorio "izdrži, izdrži, izrži, još samo jedamput, još samo jedamput i gotovo je..." i slično. Kada smo došli do 6.uboda i vrtnje, i do nesnošljive boli, ja sam mislio na Lidiju, na obitelj, na prijatelje, na sve što mi je davalo snagu. Sa svakim proalzom igle meni srce lupalo za njih. Čim sam dobio jaču sliku, bol je bila manja - a opet velika. Kako su se stvari odvijale, igrom slučajnosti ili snagom uma za voljom prestanka boli igla je skliznula meni iz usta u želudac i završio na slikanju pa na gastroskopiji da mi izvade dan.
Poanta?? Na snagu bolje, kod kojih je inače vjera - ali ljubav, bol je preboljena. pazite, ovo nije obična bol, ja vams e fakat bojim zubara ili kada mi netko prijeti oštrim predmetom, mene, zavisi o situaciji, trnci prolaze. Prije engo što sam se razbolio bio baš proalzio pokraj djela ambulante tu u Samoboru od zubara, orto kak već logije, sama pomisao na sjedanje u onu stolicu i prinos aparata (meni takozvana sprava za mučenje) odmah mi je srce počelo lupati. I najmanja bol u ustima izazvana time meni je psihički strah (nenzam službeni naziv pa se tkao izražavam, mislim na strah kojeg se fakat bojite, koji vas prikova, a to nije ni bilzu ako vas roditelj uhvati na djelu ili kada lopova uhvati policija, mislim na istinski strah koji je ugl.mučenje ili smrt nekoga, ali mislim na mučenje jer je to baš stadij trajanja....blah) i to jako nesnošljiv.
Sad, da je vjera bila u pitanju, vjerujem da bi rezultat bio isti - snaga za preživljavanje.
Jel vjera samo potiče nas da budemo tako društveni pa da tako dobijemo snage?? Jel ljudski mozak...sad, da malo skrenem, dokazano je da se čovjek koristi, kako ono, pomozite mi vi pametniji, 25%mozga u prosjeku?? Da, da mi već 35%psoto koristimo da bi malčice i budućnost predviđali?? To se događa povremeno u snovima i to na par sekundi i to nazivamo deja vu. (hvala Luki koji mi je to rekao, tj. objasnio mi to, na što sam ja njemu sve izblebleto, on je meni to tako lijepo, pametno, skročio.čak, on je spomenuo da ako bi koristili 100%, da bi bili telepati. Neznam od kuda je on to pročitao, no meni radi savršenog smisla.) Sad, kao sigurno 90% dogodio vam se deja vu sigurno jedamput. Mora!! Ako brojim, kojih se sijećam, ja sam imao mnogo deja vu, no pet pamtim. Mnogi su bili već uživo, dok sam razmišljao full o svemu, uglavnom pod nastavom pod hrvatskim u osnovnjaku kada mi je bila takv a atmosfera, mozak full otvoren, baš sam jendom bio osjetio da će me nešto pitat, i baš te sekunde, ili sekunda nakon nje, pita ona mene "...., Filipe". Tada me profesorica Poljak vratila u stvarnost, skužio sam da je nasumice ispitivala. pazite, ovo nije bilo ono tipa "šit, kada me ptai, šit šit šit!!" već sam razmišljao o mnogočemu, i svim tim valovima vizija, slika prošlsoti, razmišljanja o stvarima, dobih nekakav prodr zraka kroz sebe koji me zahladio, osjećao sams e hladno i nekak me asocirao na naglo buđenje i osjetih pit-point na sebe, strah, nespremno pitanje, sram...i onda čujem svoje ime, baš tako nasumično rečeno. Neznam kako sam ovdje uspio opisati ovako brzim pisanjem misli, ali onda mi se činilo veoma kao priviđanje, odnosno predviđanje budućnosti. kako sam znao da će me pitat, tu sekundicu ili u istoj sekundi kada me i pitala?? Strah? ne, nisam bio svijestan nastave i svoje okoline, samo žamora u pozadini, i misli koje su mi trenutačno bile na pameti radilo je efekt of absence, odsutnosti, i onda taj..an echo of cold air waked me up in the very few little moments of truth...eto, došlo mi da tako napišem...tko zna zašto??....unutranje vjerovanje i moje sporazumijevanje engleskog jezika, vjerojatno...
Sada sam već zaista sreknuo s teme, nego, o čemu sam razmišljao pa me natjeralo da ovo pišem ejst:
Jeli vjera, zapravo vrsta maske koja nam daje snagu i pojačava volju za životom?? Željeti živjeti, da pri iskušnjom boli zapravo se toliko kocentriramo na bol i vjerovanje da psihički natjeramo bol da nestane??...mislim da je ovo više-manje točno, no sada, ovo je krupno gledanje, kada vam netko, kao što sam okrutno naveo, pili nogu, ta psihotična osoba neće stat ili prestat, no možete li odnijeti bol??
Ljudi, ja ovo samo pišem, fantaziram, filozofiram, ne želim nipta reći da sam u pravu...ali ja ovako gledam na te stvari...
psihotično, luđački, reklski, djetinjarski??...pa, možda i da, no meni je svejedno još uvijek stvarno gledanje. Kada se popodne ili kasnije probudim, kako ću gledati na ovo?? Trenutačno slušam Nighteish nakon mnogo vremena i baš me opustilo, dovoljno jako da me potakne na ovakvo razmišljanje. ovo što pišem su djelići slika svega u mojoj glavi o čemu sam razmišljao. Pitam se kako mozak određuje što ću napisati. kako, pamet sva na tome, još i gledam na manje gramatičke greške??..pa, dijelovi mozga naravno, ali, svjedno, ja sebe osjećam odsutnim u mislima, pa kako onda znam - podsvijesno?'...
O čemu sam pisao prije par redaka ?? Eto, sada moram dignuti pogled i onda akda pročitam sjetiti ćus e što sam zapravo htio reći. Što ću vidjeti u glavi??
Da se vratim na Papu i Muslimane, odnosno drugu religiju. Što ako sam vjernik ubije papu i izazove rat, sukob. Što će onda biti?? Mene ta pitanja izjedaju, i najviše zatoplim stolicu pisajući na papire razmišlajjući tako nego bilo šta drugo. Drugo su pjesme i moji osjećaji, no i oni su ovdje.
koji je uopće smisao cijelog ovog posta ?? Neznam ljudi, sada će pol pet i meni mozak radi jako, uopće mis e ne spava, makar osjećam već blagi umor, no stalno razmišljam os vemu, Već dugo nisam bio ovako opušten. Već sam i zaboravio kako je Nightwish dobra grupa. Fakat ih duže vrijeme nisam slušao. Sada mi ide Sleeping sun, live, pa će mi ić normalna. Već se fakat dugo nisam ovako opuistio na psihičkoj bazi....

A što sam radio prije ovoga??
Razmišljao sam si o životu. Svom i meni dragih ljudi. Kada sam završavao osmi razred sredinom 2005., ja sam se odonda prikovao uz internet konstantno. počeo sam online život. Online igru, Call of Duty. radanja je drugi svjetski rat. Što je tako posebno uz nju?? Nikada nije ista, drugi igrači su izazovni. I tako dalje. Nego, ja sam upozano mnoge ljdue tako, pa i ona preko chata, neke upozano, prek CoDa najviše. Onda uđete u klanu kojem ste oko godinu i pol, pa vi već znate mnogo o tim osoba. ja sam se počeo družiti sa tim ljudima baš, kako da se zrazim, iz dječaka počeo rasti u muškarca, tj.razvijat, no menogu reći da mi se i sada na pomisao sebe da me netko oslovljava kao "muškarac", VEOMA smiješna...hehe, čak se i sada smijem. Inače, ja sam tako sa njima praktički odrastao. Dok sam ozbiljno počeo primjećivati cure, počeo mijenajti raspoloženja, bio sam uglavnom online za igrom, igrajući sa drugim ljudima. Moj socijalni život je baziran na internetu. U školu dam onda kranuo sa folk people i život mi bioc rn, biko sam onda još loš u igri i imao tako veliki psihički stisak da kao što već neki znaju bio na rubu, pomišljao na samoubojstvo. Neću o tome, to je peta tema. My point je da sam bio online, online, online. I tako sam se sprijateljio sa mnogim igračima, još se sada paliran naći sa nekim određenima...
Ali, cijeli tim d9 (čitaj: Dimension9) će mi ostati u srcu!! Sa tim dečkima sam igrao u svom važnom djelu života prelaska i odrastanja. Oni znaju više o meni nego valjda moj neki bolji frend. Judge, Wheeler, Luciferuz, Sick, Nitro, Tepaa, Medo, Ward...dobro, on već, s njim ne razgovaram toliko....ali ovi ostali navedeni, s njima bih si bio ko braća. Poznamo jedni druge. Svaki dan na netu s njima razgovarah..
da se sada tim raspadne. u nedjelju smo se raspali. Ovi neki prestaju sa igrom, ovi prelaze na CoD2, ovi ono, oni ono...ja sada kada dođem online se neću moći tako prijateljski razgovarati sa drugima kao sad. Osijećam se kao da mi prijatelj umire, doslovno. Ne tako jako, zapravo, ali veoma blizu. žalost izgubljenja veze, kontakva, je velika. Mislim da kada bi neki čitali ovo da bi crkli od smijeha, no meni je ovo važno. Više neće biti zajbancije sa sickom, zabave sa wheelerom, dobrih razgovora sa alexom...ok, ovo će biti, ali sotali :( makes me sooo sad :((((
Pustio sam si Nightwish Sleeping Sun do kraja. Ta me pjesma tako opušta....otvara um...

Ok ljudi....ja niti sam neznam što sam napisao što ne,ne, neznam...
Nadam se da je shvatljivo barem :)
Prošlo je pola pet ujutro...God, I like the night...it's so peaceful and friendly, not even Sun can make me feel better welcomed...
Ja sada idem pod tuš, ako ima tople vode, i idem spat. Mislim da će glava zavapiti za snom :P...ali gladan sam o0...hihi...

Inače, koliko sam vidio iz replya, ljudi, ja sam bio bolestan i nisam se ustajao iz kreveta do ovdje u hodnik za ovu stolicu. Neki me vidjeli online, lai na pol sata max, ili na away....
Sada sam duže online, ali nemam vrijemena posjećivati vas sve. Dva dana nisam upalio blog.hr domene. U subotu mijenjam box, kontakte i sl., a i onda vas krećem čitati. Ili u nedjelju....a možda i sljedeći tjedan tek. Neznam. Kako će mi vrijeme dozvoliti!!!
Ali mogu OBEĆATI da ću postati Prologue od svoje priče, već predugo odgađam to.
Aj, budite mi čitavi i zdravi ne zamarajte se ovakvim zamornim pitanjima i živite živote :;P..
I bez brige neki, nisam na nikoga zaboravio - nisam imao vremena.

pozz

- 04:40 - people say things... (47) - kad si lijen prepisivat, isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2011 (3)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (11)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

people say things...

prve stvari...

/
"Death seeks us all,
Death comes for us all. But not everyone shall die, those strong in love will live forever on.
"

O BLOGU:
(kako blog postoji već niz godina uz većinu inaktive, ne stignem promijeniti sve, no ovdje u boxu će te lako shvatiti što je novo a što staro po stilu)

Imam tri male stvari koje bih želio da gledate kao neka pravila, da izbjegnemo živciranje. Bez lanci sreće i molim vas nemojte mi ostaviti deset komentara riječ po riječ, napišite rađe jedan pošteni, bio bih zahvalan, jer količina komentara mi je nebitna i kada mi se nakupe takvi bezvezni, dignu mi tlak, kao i kada netko nekoga otvoreno vrijeđa. Nemojte psovati jedni na druge na mom blogu, ali se možete svađati :)
Uglavnom, pišem malo o svom životu, objavljujem svoje priče i pjesme, te moje filozofije od kojih mnoge boli glava. Pa možete čitati, tko ima živaca i volje - i vremena. Blog je nastao iz želje upoznavanja drugih ljudi.


I cherish all the memories!
Don't you forget that!
- - - - - - - - - - - - - - - - -


Određeni postovi (od 149) slijede skoro pa i kronološko:

- Vaxsysl's first post
- a song about "Grief"
- song of "Undying"
- "Undying" video
- another song
- prve gluposti filozofske
- once, they flied...
- one sad love story
- Obećanje Zaboravljeno
- Gavran
- juggle fire
- your voice I don't hear
- trouble with milk
- drugged
- my sister's video #1
- sestrin video #2
- online known, in life loved
- disclaimer of Gekkeiju
- Leave me to scream
- psycho speaking truth
- incomplete Split trip
- philosophy (long)
- srednja škola gotova plus vaxsyslov tvrdi san
- i preko SMSa se gubi prijateljstvo
- Dva značenja
- moja prijateljica Adriana
- Poljubac do zore
- o tjelesnoj ljepoti
- shards of lore #3
- vaš život u šest riječi


O Autoru
F.B. piše priče i pjesme, za sada još početnički. Inspiracije su mu drugi ljudi, događanja, priroda i emocije osjećene tim putem. Rođen je 1989.godine. Prebiva u Samoboru, gdje je završio ugostiteljsku školu i nastavio dalje za hoteljersko turističkog komercijalista, položio u Algebri tečaj za grafičkog dizajnera, te trenutačno pohađa jezičnu školu Littera u Samoboru. Tamo uči Francuski i Engleski jezik. Cijeni umjetnost i fasciniraju ga razmišljanja, tekstovi, pjevanja i svirke koje dodiruju srca, dubina duša. U slobodno vrijeme čita knjige, udžbenike, piše pjesme, priče ili pjeva, glumi pred ogledalom, te visi i previše za računalom. Veoma cijeni ljubav. Ne shvaća laž.
Vaxsysl...Rijetko tko zna što zaista znači, a čulo se je dosta verzija. Uvijek ga možete naći na adresi vaxsysl@gmail.com uz uvjet da se predstavite i ne škakljate živce, te u mirnim šetnjicama po gradu.




Fallen Lines





/
"Even unchained devils have angels of their own."



"Music guides my life, it's entity is blessed."

/
"I adore the night,
for it's so cool and calm,
so unlike my heart.
Especially near the sea,
on a cliff, to feel the wind
and the breeze...

"

/
"And the dawn,
when I'm awakened
by the dragon's cry,
...
"




/
"In my dreams she comes,
mocking me, awaking my lust.
Sometimes she so lovely
I don't want to wake
for another night.
"



Blogerija

Ljudi koje upoznah preko bloga:

kimigirl
Prijateljica koja voli fotografirati, pisati tekstove i učiti jezike.

Tibby
Prijateljica koja ima zakon hrčka kojeg nisam upoznao.

Poet of Darkness
Preko internta se upoznali, u stvarnom životu također veoma nedostaje. Posta svoje priče, pjesme i lude redke za čitanje!

The Devil Herself
Priča. Autorica -> gledaj gornji link!

living4past
Prijateljica koja voli zalijevati mene vodom kao omiljenu biljku... dobiti ce ona svoju porcijupjeva ...kada se napokon i vidimo jednog dana...

*[.alessa.]*
Ljubičasti svijet... možda vas progutam pazitesmijeh


Blog družina:

Agata
Još jedna osoba koja piše pjesme i priče. Voljeh pričat s njom.

Propheta Nemo
Nasmije me često, super postovi, lik je legenda. (pa, vjerojatno, nisam ga upoznao, no volio bih...)

krejziblondita
Mislim da naslov govori sam za sebe wink

Violence, love, blow job...
Smijeh, vezan uz naslov.

Da mi je nešto slatko...
Njam njam recepti :) [njihova web stranica!]

smisao života 42
Malo filozofije malo svega...
(kada je ona obrisala blog, bio sam veoma žalostan.. volio bih da se vrati)
Update: Dobrodošla natrag!

Arthemisia Dostojevski
-plejsholdr-

Helada
Kada sam u filozovskom raspoloženju ili u potrebi za znanjem, idem k njoj. Gladni jezik: Latinski.


Red spomenika na drage mi ljude. Neka su sjećanja dala suze:

dark wings
Odoše...

rock on...
Blog od frendice...sretno, živjela! thumbup

coming soon
blog mojih 2 frenda, ugl. recenzeriraju filmovesmokin

recordable shit
Odoše...

† Nocturna the Ekselencija †
Super blog, te i ono kak treba biti, i osoba!

Charlotte the Harlot
Odoše...

svaasta
Komentiranje svijeta i okolice.

The Fallen Angel
Odoše...

sensitive bitch
kao što i naslov kažesmijeh

sukkubus
Odoše...

Nightfall
Odoše...

Brutal Perversion
prijateljica iz blizine. malo ćaknuta smijeh

Killia
at least you can try

Child of Bodom
Odoše...

L!dach
Plava, luda i lijepa. Opasna!

nibiru
Odoše...

kaLu
Odoše....

dr.woozie
pametni postovi, iznenađujuće teme

Ivona
Odoše

Tea
Odoše...

Iris
What can I say about a wandering soul...

Thor
Muški bloger (oho!), lik je kreativne duše i sa mnogo pameti u glavi rofl(kaj se smiješ ti??)

R.I.P.
A eto, blizankinje, volim pročitat postove i super slike...grrr
Bio je to jedan od dražih blogova.

Lyran
Prijatelj kojeg ne poznam tako dobro, no poznam dovoljno dobro da si budemo super!

Pascal
Moj najbolji prijatelj. Any questions? Imam ja, koji vražičak ušao u tebe da si počeo vježbati?! :)

x.nepoznata djevojcica.x
Nepoznati živeći objekt. Čudna je ona...stvorenje!

Mariane the Anxiety
Kada si s nekime dobar no ne održavaš baš redovit kontakt, e, to je naš priajteljski odnos. zaliven

Rock Angel
Ma živjela mila mi prijateljica!

Ficky
Muška rijetkost za jedan grad.

Aryx
My new online friend...

Kanoe - The Messiah of Silence
Nekoć mlada patološka lažljivica. Tko zna što je sa tom glavom danas.

[opheliac]
Ova sadistica je na drogama, strogo preporucujem sporazumijevanje iskljucivo preko nekog nevidljivog zidasmijeh;)

Natural Blondie
Odoše...

Super-Marija!
Zrela i pametna djevojčica iz okolice. Cura želi biti spisateljica i zaželimo joj sreću u tome!naughty You go girl!

Wiccan kinky child :)
Razgovori uvijek bivaju interesantni, isijava svojevrsnom magijom koja (ne)mira radi.

Sad but true...but what can I do about it?
I u nama zaboravljenim regijama, dalekim i nedostižnim, možete naći dobre ljude sa kojima se dobro slažete.

Snježno Bijela Kraljica
Ponekad su postovi toliko grubo istiniti da mi zna biti teško komentirati.

Zanimljivosti

WEB SITES:
YouTube, sve za svakoga
Doživih šok kada jedna osoba nije zanala za YouTube...odonda je tu!!
Deviantart
Umjetnost, za sve nas!
Happy Tree Friends
Jedan od mojih omiljenih brutalnih crtića...
Algoritam
Shopping!
Wikipedia
Enciklopedija za sve. Također jedna osoba nije znala za ovo.
Facebook
Kud turci, tud i Mujo!
WebSudoku
Ovisnik sam :)
3d Logic
(link ne radi, javite alternativu!)
Imate 30 razina ugodnog razmišljanja.
Garfield
My idol ^.^ jk
Questionable Content
Zanimljiv strip. Romantika iiiiii svojekakvi humor.
Dark Legacy
Fantasy strip.
Giant in the playground games
'ko i gore.

"Her wings were once white, the purest innocence of her heart. Her wings are now dark, with no grace, her heart taken by my disgrace."